Ο πανικός
του Μr. Facebook

Ακατανόητη είναι εσχάτως η συμπεριφορά του Μαρκ Ζούκερμπεργκ (σκίτσο). Από τη μια ο Mr. Facebook πασχίζει να αναστρέψει το πολύ αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί παγκοσμίως για την εταιρεία του χαράσσοντας μια νέα στρατηγική που θα διασφαλίζει, όπως ο ίδιος διατείνεται, την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα των χρηστών. Και από την άλλη, αντιδρά σαν εμπαθής συνοικιακός μαγαζάτορας αποκλείοντας από το Facebook (προσωρινά, μετά το μετάνιωσε…) τις διαφημίσεις της προεδρικής υποψήφιας Ελίζαμπεθ Γουόρεν. Ü Ο Ζούκερμπεργκ επιχείρησε να «τιμωρήσει» τη γερουσιαστή του Δημοκρατικού Κόμματος επειδή συντάχθηκε με όσους πιστεύουν ότι οι γίγαντες των νέων τεχνολογιών Google, Apple, Facebook και Amazon έχουν… παραγιγαντωθεί και αυτονομηθεί επικίνδυνα. Ειδικά για το Facebook η Γουόρεν πρότεινε να «σπάσει» σε δύο εταιρείες. Η παιδαριώδης αντίδραση του Ζούκερμπεργκ να σαμποτάρει την προεδρική της εκστρατεία καταδεικνύει την αλαζονεία του δισεκατομμυριούχου και φανερώνει τον πανικό του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω