Η εισαγωγή στα δημόσια και ιδιωτικά πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, προϋποθέτει ένα βασικό επίπεδο γνώσεων σε μαθήματα του τμήματος επιλογής, έτσι ώστε η φοίτηση να μπορεί να ολοκληρωθεί. Παντού στον κόσμο τα πανεπιστήμια έχουν την ευχέρεια να επιλέγουν τους υποψηφίους τους ως προς τον αριθμό και τα προσόντα τους. Στη χώρα μας δεν ισχύει τίποτε από αυτά.

Πέρυσι τέτοιον καιρό περίπου, τις αρχικές θριαμβευτικές δηλώσεις του υπουργείου για το μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στα πανεπιστήμια, ακολούθησε το σοκ των σχεδόν μηδενικών βάσεων εισαγωγής με αποτέλεσμα την καθιέρωση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ). Αντιπαρέρχομαι τις γενικότερες εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της πανδημίας που ταλαιπώρησαν την παιδεία όλη την περασμένη χρονιά. Η τηλεκπαίδευση δημιούργησε ανισότητες και ένα εκπαιδευτικό γνωστικό χάσμα, που αποτυπώθηκε με έμφαση στις έντονα αφιστάμενες βαθμολογίες. Τα αποτελέσματα θα τα διαπιστώσουμε λίαν συντόμως…

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω