«Ο Ρολάν Μπαρτ, στα Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου, το 1977, μιλούσε για τους ρόλους των φύλων με τον ακόλουθο τρόπο: «Ιστορικά, φορέας του λόγου της απουσίας είναι η Γυναίκα: η Γυναίκα είναι μόνιμα εγκατεστημένη κάπου, ο Αντρας είναι κυνηγός, ταξιδιάρης· η Γυναίκα είναι πιστή (περιμένει), ο Αντρας είναι άστατος (αρμενίζει, «ψωνίζει»). Η Γυναίκα δίνει μορφή στην απουσία, επεξεργάζεται τη μυθοπλαστική της εκδοχή, και τούτο γιατί έχει καιρό στη διάθεσή της: υφαίνει και τραγουδά. Οι Κλώστριες, τα τραγούδια του Αργαλειού εκφράζουν την ακινησία (με τον χαρακτηριστικό ήχο του Ροδανιού) και ταυτόχρονα την απουσία (απόμακροι ρυθμοί ταξιδιού, ήχοι κυμάτων, καλπασμοί αλόγων)».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.