Η Meghan Markle, δούκισσα του Σάσεξ, παρουσίασε το νέο λογότυπο του lifestyle brand της, As Ever, ένα σύμβολο γεμάτο σημασία και προσωπικές αναφορές. Με έναν κομψό σχεδιασμό, το λογότυπο απεικονίζει έναν φοίνικα πλαισιωμένο από δύο κολίμπρι, αντικατοπτρίζοντας τόσο τη ζωή της Meghan και του πρίγκιπα Harry στην Καλιφόρνια όσο και συναισθηματικά στοιχεία από την κοινή τους πορεία.
Ο φοίνικας: Ένα σύμβολο του σπιτιού και της αναγέννησης
Ο φοίνικας στο κέντρο του λογότυπου δεν επιλέχθηκε τυχαία. Το δέντρο αυτό είναι χαρακτηριστικό της Σάντα Μπάρμπαρα, όπου η Meghan και ο Harry ζουν με τα δύο παιδιά τους, τον πρίγκιπα Archie και την πριγκίπισσα Lilibet. Επιπλέον, ο φοίνικας έχει ιδιαίτερη σημασία για το ζευγάρι, καθώς, όπως η Meghan αποκάλυψε το 2022, ήταν το πρώτο πράγμα που είδε ο Harry όταν επισκέφθηκαν το σπίτι τους στο Μοντεσίτο. Από τότε, το δέντρο αυτό έγινε σύμβολο σταθερότητας και οικογενειακής θαλπωρής για εκείνους.
Τα κολίμπρι: Μια σύνδεση με τον πρίγκιπα Harry
Τα δύο κολίμπρι που πλαισιώνουν τον φοίνικα έχουν επίσης βαθύ συμβολισμό. Στη βιογραφία του Spare, ο πρίγκιπας Harry μοιράστηκε μια συγκινητική ιστορία για ένα κολίμπρι που επισκέφθηκε το σπίτι τους λίγο μετά τον θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ. Το γεγονός αυτό τον έκανε να αναλογιστεί πνευματικές ερμηνείες του πουλιού, καθώς σε κάποιες κουλτούρες θεωρείται σύμβολο των ψυχών που επιστρέφουν.
Ακόμη και στη σειρά Harry & Meghan του Netflix, ο Harry εμφανίζεται να εξηγεί στον μικρό Archie τη μαγεία των κολίμπρι, τονίζοντας πως τα πουλιά αυτά σπάνια πλησιάζουν τους ανθρώπους. Η παρουσία τους στο λογότυπο μπορεί να συμβολίζει την ιδέα της προστασίας, της οικογένειας και της σύνδεσης με το παρελθόν.
Το νέο όνομα του brand, As Ever, σημαίνει "όπως πάντα" και αποτελεί φυσική συνέχεια της προηγούμενης lifestyle πλατφόρμας της Meghan, The Tig. Η ίδια αποκάλυψε ότι ήθελε να μοιραστεί ξανά την αγάπη της για τη μαγειρική, τη χειροτεχνία και την κηπουρική—πτυχές που αποτελούσαν μέρος της ταυτότητάς της πριν γίνει μέλος της βασιλικής οικογένειας.

Παρά το βαθύ συμβολισμό του λογότυπου, δεν άργησαν να έρθουν και οι πρώτες αντιδράσεις. Ορισμένοι παρατήρησαν ότι το σχέδιο μοιάζει πολύ με το οικόσημο μιας περιοχής στη Μαγιόρκα, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες. Ήδη, στο παρελθόν, η Meghan αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα του brand της από American Riviera Orchard σε As Ever λόγω νομικών προβλημάτων.
Το αν το νέο της εγχείρημα θα καταφέρει να εδραιωθεί χωρίς εμπόδια, μένει να φανεί. Ωστόσο, το λογότυπο της As Ever σίγουρα αντανακλά την προσωπική ιστορία της Meghan Markle και του πρίγκιπα Harry, καθώς και τη νέα τους ζωή μακριά από τη βασιλική οικογένεια.