Το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε χθες (13/11), λίγο πριν παραδοθεί στους πολίτες στις 30 Νοεμβρίου.

Από την πρώτη στιγμή το βυζαντινό «μ», που «συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και λειτουργικότητα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, προκάλεσε ποικίλα σχόλια. «Έχει ταυτότητα στο παρελθόν και κοιτάζει στο μέλλον. Το πεζό μ μεταμορφώθηκε σε λογότυπο σύγχρονο και ως τέτοιο πλέον θα χαρακτηρίζει την πόλη» είπε από την πλευρά του ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος.

Τα social media πήραν φωτιά. Οι χρήστες επιδόθηκαν σε έναν εμπνευσμένο διαδικτυακό… αγώνα γεμάτο χιούμορ και διαρκή τρολαρίσματα. Το «μ» θύμισε σε πολλούς άλλα λογότυπα, ενώ το κουλούρι Θεσσαλονίκης και ο ΠΑΟΚ είχαν την τιμητική τους!