Κακά μαντάτα για τον παγκόσμιο τουρισμό φέρνουν τα στοιχεία για τις καταναλωτικές δαπάνες των Κινέζων την εβδομάδα των εορτασμών για το νέο Σεληνιακό Ετος, που εφέτος διήρκεσαν από τις 4 έως τις 10 Φεβρουαρίου. Ειδικότερα για την Ελλάδα, η καταγραφείσα κάμψη της βουλιμίας του πολυπληθέστερου λαού του πλανήτη για τουριστικές εμπειρίες, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις του Brexit, ίσως προοιωνίζεται για το 2019 μια λιγότερο λαμπερή (και προσοδοφόρα) τουριστική χρονιά.

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα συγκεντρώνει χαμηλό μερίδιο (περίπου το 3%) από τη συνολική πίτα των κινέζων επισκεπτών στην Ευρώπη, όταν τα ποσοστά της Βρετανίας, της Ιταλίας και της Γαλλίας είναι αντίστοιχα 31%, 18% και 13%. Οι Βρετανοί, όμως, επισκέπτες αυξήθηκαν πέρυσι κατά περισσότερο από 10% συγκριτικά με το 2017 και άγγιξαν τα 3,3 εκατομμύρια. Πρόκειται, άλλωστε, για τη μεγαλύτερη τουριστική αγορά για την Ελλάδα σε αριθμό επισκεπτών και για μια από τις μεγαλύτερες σε κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω