«Αντίδοτο» στο sticker shock (η δυσάρεστη έκπληξη που βιώνουν οι καταναλωτές από την υψηλή τιμή ή την αύξηση της τιμής ενός προϊόντος) μέσω των εκπτωτικών stickers, που θα έχουν τα 50 βασικά προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού», αναζητεί η κυβέρνηση, την ώρα που ακόμη και τα αγαθά πρώτης ανάγκης έχουν μετατραπεί σε πολυτέλεια για αρκετά μεγάλο τμήμα της κοινωνίας.
Στην πράξη το «καλάθι» που θα «τρέχει» με χαμηλότερο πληθωρισμό έναντι του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, προκειμένου οι ευάλωτοι να μπορούν να εξασφαλίσουν τα «απαραίτητα για τη διαβίωση ενός νοικοκυριού», εξελίσσεται σε μια δύσκολη εξίσωση.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.