Στο σπίτι των Μπέρενσον η αγάπη για τις τέχνες ήταν ανέκαθεν αδιαπραγμάτευτη. «Εσύ μοιάζεις με μοντέλο του Μοντιλιάνι» συνήθιζε να λέει η μητέρα στην πρωτότοκη κόρη της, Μαρίζα. «Εσύ πάλι είσαι σαν να έχεις βγει από πίνακα του Ρενουάρ» έλεγε στην έναν χρόνο μικρότερη Μπερίνθια (Μπέρι). Η ατίθαση Μαρίζα, η επαναστάτρια, όπως θα αποδεικνυόταν, της οικογένειας, πληγωνόταν όταν άκουγε τον παραλληλισμό. Ως παιδί έβρισκε πολύ άσχημες τις μακρόστενες φιγούρες στους πίνακες του ιταλού καλλιτέχνη και πολύ θελκτικές τις ξανθές, ροδαλές και στρουμπουλές γυναίκες που ζωγράφιζε ο γάλλος μετρ.
Τελικά θα τα έφερνε έτσι η ζωή και θα γίνονταν και οι δύο αδελφές μοντέλα. Μόνο που εκείνη η οποία μεσουράνησε στα editorial μόδας και στα εξώφυλλα της «Vogue» και του «Interview» και έφτασε να γίνει ακόμη και η πιο ακριβοπληρωμένη επαγγελματίας στα τέλη της δεκαετίας του ’60 ήταν η μοντιλιανική Μαρίζα. Κι όμως, ακόμη και όταν βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της θα αναρωτιόταν τι της έβρισκαν όλοι οι μεγάλοι φωτογράφοι που έστρεφαν τα φλας επάνω της, αδυνατώντας να ξεχάσει ότι οι συμμαθητές της στο σχολείο την φώναζαν «Ολιβ Οϊλ, η φιλενάδα του Ποπάι».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.