«Οι ζωντανοί, οι νεκροί και αυτοί που είναι στη θάλασσα». Μία φράση που αποδίδεται στον Αριστοτέλη και αναφέρεται στις τρεις κατηγορίες της ανθρωπότητας είναι ο τίτλος της έκθεσης με τον οποίο το διεθνές φεστιβάλ της Αρλ για τη φωτογραφία «Rencontres d’ Arles» τιμά τη δουλειά της Ευαγγελίας Κρανιώτη. Για να είμαστε απόλυτα ακριβείς, η Αρλ, που είναι για τη φωτογραφία ό,τι περίπου οι Κάννες για τον κινηματογράφο, εστιάζει στη στατική πτυχή της καλλιτεχνικής δραστηριότητας της ταλαντούχας δημιουργού, φωτογράφου όσο και σκηνοθέτριας. Εξάλλου, η πρώτη της ταινία, το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Exotica, Erotica, Etc.» (2015), ένα ποιητικό κινηματογραφικό δοκίμιο για τους ναυτικούς και τις γυναίκες που τους περιμένουν στα λιμάνια, την έφερε στην πρώτη γραμμή των κινηματογραφιστών. Η δεύτερη ταινία της, το «Obscuro Barroco» (2018), και πάλι ένα ντοκιμαντέρ με έντονα, ωστόσο, τα στοιχεία της μυθοπλασίας και με πρωταγωνίστριά του τη θρυλική τρανσέξουαλ του Ρίο ντε Τζανέιρο Λουάνα Μουνίζ, ξεχώρισε στα βραβεία Teddy, τα οποία δίνονται σε ταινίες που ανήκουν στην queer κουλτούρα, στο πρόσφατο 68ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου. Ηταν άλλη μία διεθνής αναγνώριση για το έργο της, κάτι που συμβαίνει κατά κόρον σε πολλές σημαντικές καλλιτεχνικές διοργανώσεις.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.