Αν κάτι τη χαρακτηρίζει, είναι η μεταμόρφωση. Λίγο πριν από την επιβολή του lockdown, η Εβελίνα Παπούλια μεταμορφωνόταν σε μια στιβαρή Κλυταιμνήστρα στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Αρη Μπινιάρη, στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν. Την ίδια στιγμή, αυτές τις δύσκολες ημέρες μάς κρατά συντροφιά από τη συχνότητα του Mega ανεμίζοντας τις ξανθές μπούκλες της διαχρονικής πλέον Μαρίνας Κουντουράτου στους «Δύο ξένους», μiα σειρά που αποτέλεσε τομή στην ιδιωτική τηλεόραση. Ηθοποιός-χαμαιλέων, που κινείται με ευκολία από το δράμα στην κωμωδία, που μπορεί να πείσει το ίδιο καλά ως μποέμ και κυκλοθυμική Σάλι Μπόουλς στο «Καμπαρέ» αλλά και ως μαυροφορεμένη Μάνα στον «Ματωμένο γάμο» του Λόρκα, η Εβελίνα Παπούλια ανακαλύπτει την ευτυχία στη ζωή σε μικρές και μεγάλες στιγμές.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.