Αντιμέτωπα με νέες ανατροπές είναι τα μεγάλα έργα που βρίσκονται στα σκαριά. Η προοπτική ακύρωσης για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και την Αμβρακία Οδό διαφαινόταν από καιρό. Οι προγραμματικές δηλώσεις του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή επιβεβαίωσαν την αλλαγή πλεύσης για τα τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ.

Οι «ριζικές λύσεις» όμως, όπως τις χαρακτήρισε ο υπουργός, δεν θα φέρουν μόνο νέες αναβολές στην έναρξη των έργων που, όπως επισημαίνουν άνθρωποι της αγοράς, θα φτάσουν και σε ορίζοντα τετραετίας λόγω των δικαστικών αντεκδικήσεων. Αλλά θα (ξανα)φουσκώσουν και τον λογαριασμό, φέρνοντας αιτήματα αποζημιώσεων και διακινδυνεύοντας την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Ενώ θα αναμετρηθούν και με τις τοπικές κοινωνίες που ακούν δεσμεύσεις για περισσότερα από 20 χρόνια και έργα δεν βλέπουν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω