Επιδιώκουμε τη συνολική αναβάθμιση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής και ευρωπαϊκής ναυτιλίας, εστιάζοντας στη διατήρηση ενός σταθερού θεσμικού πλαισίου και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών μας μέσω της ψηφιοποίησης.
Οι ευρωπαίοι εφοπλιστές έχουν δεσμευτεί να συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου της ΕΕ να γίνει η πρώτη ήπειρος με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.
Χρειαζόμαστε συνεργασία με τους προμηθευτές καυσίμων και τα λιμάνια και χρηματοδότηση.
Ξεχωρίζει όσον αφορά την υψηλή ποιότητα και την ασφαλή λειτουργία των πλοίων, δηλώνει ο κ. Θεόφιλος K. Ξενακούδης.
Στη ναυτιλιακή βιομηχανία, όπου οι προκλήσεις της θάλασσας ανταγωνίζονται τις προκλήσεις διαχείρισης των εγγράφων και των λειτουργικών δεδομένων, τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLMs) αποτελούν ανεκτίμητους συμμάχους.
Η συνεργασία υπογραμμίζει τη δέσμευση για τεχνογνωσία και υπευθυνότητα, διασφαλίζοντας την επιτυχία και τη συνέχεια των πρωτοβουλιών του M-ERC.
Η συνεχής αύξηση του μεγέθους των πλοίων δημιουργεί και αντίστοιχη αύξηση των προβλημάτων σε περίπτωση που κάποιο από αυτά τα «μεγαθήρια» εμπλακεί σε ατύχημα.
Τα πλοία στην αρχαία ελληνική αγγειογραφία, τα εικονογραφημένα χειρόγραφα του 15ου αιώνα, οι θαλασσογραφίες στην ελληνική ζωγραφική του 19ου αιώνα και τα ποιήματα του ποιητή της θάλασσας και των ναυτικών Νίκου Καββαδία
Από πού προέρχονται οι χιλιάδες έλληνες ναυτικοί που «επάνδρωναν» τα ελληνικά πλοία, μεταλαμπάδευσαν την ελληνική λαλιά και ενίσχυσαν την παρουσία της χώρας στο εξωτερικό
Οι μυστηριώδεις αριθμοί και τα γράμματα στο κύτος που βοηθούν στην άμεση και πιο γρήγορη λειτουργία της ναυσιπλοΐας αποτελούν έναν σημαντικό κρίκο σε μια αλυσίδα αξίας εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων
Εχουν μειωθεί στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 ετών οι αποσύρσεις προς ανακύκλωση
Οι πυρκαγιές στα πλοία, ο πληθωρισμός, οι τεχνολογίες και τα νέα καύσιμα και ο σκοτεινός στόλος δεξαμενοπλοίων είναι «τα μέτωπα» που παρακολουθούν
Κάθε ναυτιλιακή επιχείρηση, αλλά και η ναυτιλιακή βιομηχανία στο σύνολό της, επηρεάζεται άμεσα από τη χρηματοοικονομική της απόδοση
Η ναυτιλία όμως δεν είναι μόνο τα πλοία της. Είναι όλοι οι κλάδοι επαγγελματικών κατηγοριών που σχετίζονται με τα πλοία τόσο με την καριέρα στη θάλασσα όσο και στη στεριά.
Υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων, μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, ελάχιστες ώρες αδράνειας του στόλου, λιγότερο προσωπικό και χαμηλότερο κόστος
Η συνολική συνεισφορά της επιβατηγού ναυτιλίας, σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ, εκτιμήθηκε στο 7,4% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας το 2019.
Το παρασκήνιο, τα «μπλοκ» και οι συσχετισμοί στην 81η σύνοδο της Επιτροπής Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ)
Σε μια εποχή αλλεπάλληλων και πολυεπίπεδων αλλαγών, η μοναδική σταθερά είναι ο άνθρωπος της ναυτιλίας.
Τα 2.770 χιλιόμετρα του Ισίδωρου Κουτσίδη και ο Απόστολος Αποστολόπουλος που τρέλανε την UEFA - Η σύνδεση της πρώτης ομάδας του Ολυμπιακού με τις ακαδημίες από τον αρχηγό Φορτούνη ως τον Σωτήρη Συλαϊδόπουλο στον δρόμο για τον τελικό του Conference.
Σαρωτική η διεθνής παρουσία του Ολυμπιακού σε όλα τα «μεγάλα» ομαδικά αθλήματα, τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες.