Το «Βήμα» του Πολυγύρου.
Η πίεση αυτή που δέχονται οι μαθητές οδηγεί σε πληθώρα ιδιαίτερα σοβαρών προβλημάτων.
Μιλώντας με δύο νέους από την πόλη μας που διαπρέπουν στο εξωτερικό, βλέπουμε γιατί είναι πολύ μακρινό σενάριο η επιστροφή τους στη χώρα μας.
Φιλοζωία και εθελοντισμός
Τα μουσεία της πόλης.
Η πανίδα της Χαλκιδικής.
Οι διαδοχικές εικόνες φυσικού κάλλους και ο συνδυασμός τους με μνημεία πολιτισμού που έχουν επηρεάσει το σύνολο της ανθρωπότητας δικαιώνουν όσους επαναλαμβάνουν το περίφημο ρητό «Σαν τη Χαλκδική δεν έχει»...
Ποια στοιχεία καθιστούν ελκυστικό τον Πολύγυρο και πού πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειες ανάπτυξής του.
Οικολογική στροφή.
Το ειδικό θρησκευτικό βάρος που φέρουν για την περιοχή μας ο ιερός ναός Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον Ταξιάρχη και η ιερά μονή της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολύτριας.
Ο εικαστικός Στέλιος Σταύρου μάς μιλάει για την ανήσυχη φύση της δουλειάς του, για το πώς βάζει την τελευταία πινελιά στα έργα του και για την εν γένει πορεία του
Το έργο είχε τελειώσει.
Οι νέοι του γράφουν για την πόλη τους αλλά και για τις δικές τους αγωνίες, ελπίδες και σκέψεις. Να τους απολαύσουμε...
Σκιαγραφώντας τις δύο όψεις της Γ’ Λυκείου: Από το άγχος για τις Πανελλαδικές έως τις πολύτιμες σχέσεις με τους συμμαθητές.
Πώς η τεχνολογία τέθηκε στην υπηρεσία του Αρχαιολογικού Μουσείου της πόλης και της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Ορους - Η «ανακατασκευή» των αρχαίων πόλεων, η ξεχωριστή «ξενάγηση» από τους... κατοίκους τους και τα προγράμματα για παιδιά.
Οι ιστορίες που κρύβουν τα περίτεχνα κτίσματα και οι φήμες για τα υπερμεγέθη οστά που έχουν βρεθεί στην περιοχή.
Πανεπιστημιακό Δάσος Ταξιάρχη
Οι γειτονικές ορεινές εκτάσεις προσφέρουν προστασία στην πόλη μας απέναντι στα καιρικά φαινόμενα, ενώ κάτοικοι και επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες.
Τα οφέλη για τους μαθητές από τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
Η Μιχαέλα Κυργιαφίνη μιλάει για το πόσο παρεξηγημένη είναι η ενασχόληση με τις νότες και για τον μύθο ότι η τεχνολογία βοηθά τους δημιουργούς να προωθήσουν τα έργα τους.