Το τρένο Γίγου-Λονδίνο μπαίνει στον τερματικό σταθμό του Μπάρκινγκ στο Ανατολικό Λονδίνο, 18 ημέρες μετά την έξοδό του από την ομώνυμη πόλη νότια της Σανγκάης. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 12.000 χιλιομέτρων προς την Ευρώπη, περνάει από το Καζακστάν, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Γαλλία, ακολουθώντας μέρος του παλαιού Δρόμου του Μεταξιού.

Αυτή είναι μόνο μία από τις αμέτρητες διαδρομές οι οποίες, μαζί με τα αναρίθμητα έργα υποδομής – δρόμους και λιμάνια – που συνδέουν την Κίνα με άλλες χώρες, σχηματοποιούν έμπρακτα την πρωτοβουλία αναδημιουργίας του Δρόμου του Μεταξιού του Πεκίνου, γνωστή με την ονομασία «Μια ζώνη, ένας δρόμος» («Belt and Road»). Μέσω αυτής της αναπτυξιακής πρωτοβουλίας, η Κίνα – άλλοτε στο περιθώριο του παγκόσμιου προσκηνίου – επιθυμεί να ενισχύσει το εμπόριο και να τονώσει την οικονομική της ανάπτυξη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω