Μια όμορφη πλούσια Αμερικανίδα εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Ο – ωραίος σαν σταρ του Χόλιγουντ – σύζυγός της, με τον οποίο έχουν χωρίσει άσχημα και βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη για την επιμέλεια των πέντε παιδιών τους, θεωρείται βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της (παρότι πτώμα δεν έχει βρεθεί) και αυτοκτονεί λίγες ημέρες αφού του απαγγέλλονται επίσημα κατηγορίες. Δεν δυσκολεύεται να καταλάβει κανείς γιατί αυτή η υπόθεση έχει καθηλώσει την κοινή γνώμη των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και είναι μάλλον απίθανο να μην τη δούμε να μεταφέρεται στο άμεσο μέλλον στη μικρή οθόνη – ως μίνι σειρά στο Netflix, για παράδειγμα. Η ιστορία, βεβαίως, διαθέτει και εγχώριο ενδιαφέρον, καθώς στο επίκεντρό της βρίσκεται ο Ελληνας Φώτης Ντούλος, γνωστός «ζεν πρεμιέ» των νοτίων προαστίων της Αθήνας τη δεκαετία του ’80. Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο στο «Vanity Fair», η γνωστή ελληνοαμερικανίδα δημοσιογράφος Βανέσα Γρηγοριάδη ανακεφαλαιώνει όλες τις εξελίξεις, σχηματίζοντας παράλληλα μια πιο πλήρη εικόνα της προσωπικότητας της αγνοούμενης Τζένιφερ Φάρμπερ, την οποία είχε γνωρίσει προσωπικά, γιατί θεωρεί ότι τα Μέσα την έχουν παρουσιάσει απλώς ως «στερεοτυπική μαμά εύπορων προαστίων», κάτι που την αδικεί.

Η Τζένιφερ Φάρμπερ γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1968 και μεγάλωσε με όλες τις ανέσεις στο Μανχάταν. Ηξερε από μικρή ότι ήθελε να γίνει συγγραφέας, σπούδασε μάλιστα δημιουργική γραφή στο Πανεπιστήμιο Brown και τελείωσε το μεταπτυχιακό της στο ίδιο αντικείμενο στο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό ακαδημαϊκό περιβάλλον του Tisch School of the Arts στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Λάτρευε συγγραφείς όπως η Ιντιθ Γουόρτον και ο Τζον Τσίβερ, της άρεσαν οι Oasis και οι Blur. Ηταν μορφωμένη, εντυπωσιακή, έξυπνη και λόγω όλων αυτών των χαρισμάτων, αλλά και χάρη στο ιδιότυπο χιούμορ της, αποτελούσε μια δημοφιλή φιγούρα της λογοτεχνικής σκηνής της αμερικανικής μητρόπολης στα 90s. Τη δική της φωνή μπόρεσε να την εκφράσει τελικά μέσω του θεάτρου και έχει γράψει τέσσερα ολοκληρωμένα έργα. Ενα από αυτά λέγεται «The Red Door»: μια νέα γυναίκα δέχεται την παραμονή του γάμου της νοερές επισκέψεις από τους πρώην συντρόφους της αλλά και από όσους άνδρες είχε φαντασιωθεί ή ποθήσει μέχρι τότε στη ζωή της, με τον πατέρα της να διακόπτει την ονειροπόλησή της υπενθυμίζοντάς της κάθε τόσο ότι σε λίγες ώρες παντρεύεται. Ανθρωποι από τον κύκλο της δηλώνουν ότι τη διέκρινε μια βαθιά ανάγκη να αγαπηθεί και να μοιραστεί τη ζωή της με κάποιον χωρίς να χρειάζεται να υποκρίνεται, αποκαλύπτοντας τον πραγματικό της εαυτό.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω