Βιρζινί Εφιρά, «To σώμα είναι το εργαλείο του ηθοποιού»

Η βελγίδα ηθοποιός με τις μακρινές ελληνικές ρίζες που πρωταγωνιστεί στην πολυσυζητημένη «Μπενεντέτα» του Πολ Βερχόφεν μιλάει για τις προκλήσεις του ρόλου της και για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τις ηρωίδες της.

Οι πιο προκλητικές στιγμές σε ταινία του περασμένου φεστιβάλ των Καννών υπήρξαν, όπως ίσως να ήταν και αναμενόμενο, εκείνες στην «Μπενεντέτα», την τελευταία ταινία του Πολ Βερχόφεν. Η «διαστροφική» ματιά του ολλανδού σκηνοθέτη πάνω στο γυμνό σώμα – και δη το γυναικείο – είναι γνωστή. Από την τεράστια επιτυχία του «Βασικού ενστίκτου» (1992) μέχρι το φιλμ «Εκείνη» (2016), που οδήγησε την Ιζαμπέλ Ιπέρ στις υποψηφιότητες των Οσκαρ, η κάμερα του σκηνοθέτη σε παρασύρει σε παράξενα ηδονοβλεπτικά «ταξίδια», με το γυμνό να αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο.

Στην ταινία «Εκείνη», όμως, εμφανιζόταν και η Βιρζινί Εφιρά, που τώρα πρωταγωνιστεί στην «Μπενεντέτα» (σε επιλεγμένες αίθουσες και στην ελληνική streaming πλατφόρμα Cinobo), υποδυόμενη μια ομοφυλόφιλη καλόγρια του 17ου αιώνα! Η βελγίδα ηθοποιός με τη μακρινή ελληνική καταγωγή, την οποία είδαμε προσφάτως και στη «μαύρη» κωμωδία «Αντίο, ηλίθιοι» (2020)
– και έχει εμφανιστεί στο παρελθόν σε ταινίες όπως «Η αγάπη είναι ένα θαύμα» (2015), «Κολύμπα ή αλλιώς βυθίσου» (2018) και «Μια αγάπη ανέφικτη» (2018) – μίλησε στο ΒΗΜΑgazino για τη συνεργασία της με τον Βερχόφεν, για τον τολμηρότερο ρόλοτής έως τώρα καριέρας της, αλλά και για τιςσεξουαλικές σκηνές που χρειάστηκε να μοιραστεί με την Ελληνίδα Δάφνη Πατακιά, η οποία κρατά τον δεύτερο βασικό γυναικείο ρόλο στην ταινία, όπου επίσης πρωταγωνιστούν οι Σάρλοτ Ράμπλινγκ και Λαμπέρ Γουιλσόν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.