Στην Ιστορία του κινηματογράφου, κάποιες ταινίες, δίχως να είναι σπουδαίες, κατάφεραν με διάφορους τρόπους να γίνουν σύμβολα, χωρίς στην πραγματικότητα να αξίζουν την τεράστια φήμη τους. Και σχεδόν πάντα, μια γυναίκα βρισκόταν πίσω από όλα αυτά. Μια τέτοια ταινία, για παράδειγμα, είναι το απλώς συμπαθές αισθηματικό μελό «Και ο Θεός…έπλασε τη γυναίκα» (1956) του Ροζέ Βαντίμ. Καθώς η γυναίκα που έπλασε ο Θεός ήταν η Μπριζίτ Μπαρντό, ακόμα και χωρίς την άκρως σεξουαλική σκηνή χορού της στην ταινία, είναι μάλλον βέβαιο ότι θα κατακτούσε ούτως ή άλλως τις καρδιές των εκατομμυρίων ανδρών που είδαν την ταινία.

Μια άλλη τέτοια ταινία είναι ο «Παράνομος» («The Οutlaw»), το φιλμ που γύρισε στα τέλη του 1941 ο μεγαλοφυής δισεκατομμυριούχος Χάουαρντ Χιουζ, ο οποίος εκτός από αεροπόρος και μεγιστάνας του real estate, είχε ως χόμπι τον κινηματογράφο (η ιστορία του Χιουζ είναι από μόνη της υλικό ταινίας – και πράγματι, ο Μάρτιν Σκορσέζε την έκανε ταινία με τίτλο «The Αviator» το 2004).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω