Δεν ήταν πολλοί αυτοί που ξαφνιάστηκαν όταν, στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, ανακοινώθηκε η παραίτηση του Τζακ Ντόρσεϊ από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Twitter. Οι επενδυτές εξέφραζαν εδώ και καιρό τα παράπονά τους ότι το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν αποφέρει τα κέρδη που θα μπορούσε δυνητικά να συγκεντρώνει, όμως ο 45χρονος billionaire δεν ήθελε να προβεί σε αλλαγές που θα αλλοίωναν την εμπειρία του χρήστη – ούτως ή άλλως πρόκειται για μια ψηφιακή πλατφόρμα που διατηρεί πολύ λιγότερες πληροφορίες για όσους τη χρησιμοποιούν σε σχέση με το Facebook, για παράδειγμα, και επομένως τα δεδομένα που μπορεί να προσφέρει δεν είναι τόσο πολύτιμα για τους διαφημιστές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω