Ενα στοιχείο για το οποίο κατακρίνεται συχνά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είναι τα ασύλληπτα μεγάλα ποσά που δαπανά για τη δημιουργία εξόχως πολυτελών εγκαταστάσεων, όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για τη χώρα. Η μεγαλομανία από την οποία διακατέχεται φαίνεται τόσο στα δικά του «παλάτια», που κοστίζουν ιλιγγιώδη ποσά, αλλά και από τα καινοτόμα, μεγαλόπνοα και συνάμα πανάκριβα έργα για τους τούρκους πολίτες. Μπορεί να μην εναρμονίζεται πλήρως με τις ανάγκες της κοινωνίας, αλλά ουδείς μπορεί να του προσάψει ότι δεν επενδύει σε έργα και υποδομές για τη γείτονα. Ετσι, στις 6 Απριλίου, η Τουρκία θα αποκτήσει και επίσημα νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα αντικαταστήσει επί της ουσίας το «Ataturk Airport». Το νέο διεθνές αεροδρόμιο προορίζεται να γίνει το «μεγαλύτερο του κόσμου», θα απασχολεί περισσότερους από 120.000 εργαζομένους και το κόστος του φέρεται να ξεπερνά τα 10 δισ. ευρώ.
Με τη γεωγραφική της θέση να καθιστά την Κωνσταντινούπολη στρατηγικό σημείο ανάμεσα σε Δύση και Ανατολή, η πόλη εξυπακούεται πως χρειαζόταν έναν κόμβο για τις αεροπορικές εταιρείες και για εμπορικές και μη πτήσεις. Το νέο Istanbul Airport (στη γλώσσα των αεροδρομίων, ISL) αποτελεί ένα πιθανό superhub για ολόκληρο τον κόσμο. Σε απόσταση περίπου 35 χιλιομέτρων από το κέντρο της Πόλης, ένα υπερσύγχρονο αεροδρόμιο έρχεται να φιλοξενήσει καθημερινά πάνω από 3.000 χιλιάδες πτήσεις τόσο του κολοσσού της Turkish Airlines όσο και των υπόλοιπων αερογραμμών. Με έμφαση στην ασφάλεια και έλεγχο προτού ακόμη περάσεις την πρώτη πύλη του αεροδρομίου, το τεράστιο terminal φιλοξενεί εσωτερικές και εξωτερικές πτήσεις στον ίδιο χώρο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.