Ο φόβος της πανδημίας είναι ισχυρός, όμως εξίσου ισχυρή είναι η ανθρώπινη ανάγκη για αναψυχή μετά την πρωτόγνωρη ψυχολογική πίεση και τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα που εφαρμόστηκαν κατά τον τελευταίο χρόνο στις περισσότερες χώρες του κόσμου.
Η Ελλάδα, εκτός του ότι διαθέτει ισχυρό brand name στη διεθνή τουριστική αγορά, ως ένας πολυνησιακός προορισμός με ενδοχώρα απαράμιλλης ομορφιάς και με ξεχωριστό πλούτο θεματικών και βιωματικών εμπειριών, το περασμένο καλοκαίρι κατάφερε να παγιώσει και ένα προφίλ ασφαλούς προορισμού με αφορμή την επιτυχημένη διαχείριση της πανδημίας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.