Υπό το – νέο – φως της Ακρόπολης, κυριολεκτικά και μεταφορικά, πραγματοποιήθηκε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις των τελευταίων μηνών – ενδιαφέρουσα όχι μόνο για τον λόγο της διοργάνωσής της, αλλά και για τον τρόπο. Σε ένα μεγάλο τραπέζι στο rooftop του ξενοδοχείου Coco-Mat Athens BC, «καλωδιωμένο» διακριτικά με κάμερα, μικρόφωνα, laptop και απομονωτές ήχου, προκειμένου να γίνεται ζωντανή μετάδοση μέσω zoom σε όλον τον κόσμο, ο Στηβ Βρανάκης, επικεφαλής Δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην Προεδρία της Κυβέρνησης, πρώην επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου (Creative Lab) της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, γενικός γραμματέας Σύγχρονου Πολιτισμού στο υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ο Αντώνης Περιστεράκος, συνιδιοκτήτης του Faust-Bar-Theatre-Arts, ο Λεωνίδας Χατζημιχάλης, οινοποιός, ο Τόμας Γουίνκελμαν από τη συμβουλευτική εταιρεία SY Partners, η Αναστασία Λουκά, καθηγήτρια Βιομηχανικής Ψυχολογίας, η Λούσι Σου, ιδιοκτήτρια της συμβουλευτικής εταιρείας marketing The Port και ο διοργανωτής της εκδήλωσης Στέφανος Κλαμπανέβας, μηχανολόγος μηχανικός και designer, αντάλλαξαν απόψεις για το πώς θα μπορούσε το σύγχρονο «επιχειρείν» να γίνει πιο ανθρώπινο για τον εργαζόμενο, φιλικό προς το περιβάλλον, σύγχρονο και παράλληλα παραγωγικό, ειδικά μέσα στην πανδημία, η οποία εκ των πραγμάτων επιβάλλει σαρωτικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Πρόκειται για την ελληνική συμβολή-φωνή στο παγκόσμιο διαδικτυακό συνέδριο υπό τον τίτλο «The Great Wave», που διοργανώθηκε (16-19 Οκτωβρίου) από το διεθνές think tank House of Beautiful Business.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.