Το όνομά του μας είναι άγνωστο, αλλά το έργο του επιζεί με ποικίλους τρόπους. Αρκεί να φέρει κανείς στον νου του το σήμα του Ολυμπιακού ή του πακέτου τσιγάρων Ασσος Φίλτρο – όλοι εντυπωσιάζονται διαχρονικά από την κομψότητα των συσκευασιών των ελληνικών καπνοβιομηχανιών, αλλά κανένας δεν γνωρίζει ότι σχεδιάστηκαν από εκείνον. Να πούμε επίσης ότι υπήρξε ο πρώτος σκιτσογράφος του «Ελευθέρου Βήματος» όταν αυτό πρωτοεκδόθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 1922 από τον Δημήτριο Λαμπράκη. Η θητεία του διήρκεσε περίπου ένα εξάμηνο, μέχρι τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, λίγο πριν από τη Μικρασιατική Καταστροφή, αλλά πρόλαβε βέβαια την περίοδο λογοκρισίας των γελοιογραφιών από την κυβέρνηση Γούναρη, όταν δηλαδή στο «Ελεύθερον Βήμα» ο χώρος της λογοκριμένης γελοιογραφίας αφηνόταν κενός για πολιτικούς λόγους.

Ο Αγγελος Σπαχής θα βγει επιτέλους από την αφάνεια σχεδόν 60 χρόνια από τον θάνατό του χάρη στην έκθεση «Αγγελος Σπαχής, 1903-1960» που θα φιλοξενηθεί στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (από τις 11 Απριλίου), σε επιμέλεια Νίκου Παΐσιου και του ανιψιού του Σπαχή, Αλέξανδρου Παπαγεωργίου-Βενετά, με τη συνεργασία της Κωνσταντίνας Ντακόλια και της Αθηνάς Κυριακώδη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω