Σε ένα παιχνίδι ρόλων στο Μπιλμπάο, μία από τις πόλεις στις οποίες λατρεύει να επιστρέφει για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους (ανάμεσα σε αυτούς και η επέκταση του Μουσείου Καλών Τεχνών εκεί), ο «starchitect» σερ Νόρμαν Φόστερ αυτή τη φορά κρατά την μπαγκέτα του επιμελητή μιας πολύ ξεχωριστής εκδήλωσης στο διάσημο μουσείο Guggenheim, ένα αρχιτεκτόνημα με την υπογραφή ενός άλλου «μεγάλου», του Φρανκ Γκέρι.

Η έκθεση «Κίνηση. Αυτοκίνητα, Τέχνη, Αρχιτεκτονική» εξυμνεί την καλλιτεχνική διάσταση του αυτοκινήτου και το συνδέει με τους παράλληλους κόσμους της ζωγραφικής, της γλυπτικής, της αρχιτεκτονικής, της φωτογραφίας και του κινηματογράφου. Με αυτή την ολιστική προσέγγιση, η έκθεση αμφισβητεί τα στεγανά μεταξύ των τεχνών και διερευνά πώς συνδέονται οπτικά και πολιτιστικά. Εξετάζει τις συγγένειες μεταξύ τεχνολογίας και τέχνης δείχνοντας, για παράδειγμα, πώς η χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας βοήθησε στην αεροδυναμική διαμόρφωση του αυτοκινήτου ώστε αυτό όχι μόνο να κινείται ταχύτερα αλλά και να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω