Παρ’ όλο που, όπως δήλωσε πρόσφατα, η χρονιά που τελειώνει τη δυσκόλεψε λίγο, καθώς έπρεπε να μένει στο σπίτι και να κυνηγάει όλη την ώρα τον αεικίνητο γιο της, που είναι τριάμισι ετών, το 2020 δεν φέρθηκε καθόλου άσχημα στη Ρόζι Χάντινγκτον-Γουάιτλι. Τα Χριστούγεννα η αγγλίδα καλλονή δεν θα τα περάσει στο παρισινό ξενοδοχείο «Le Bristol», το οποίο τιμά όποτε επισκέπτεται τη γαλλική πρωτεύουσα, ούτε στη μινιμαλιστικής αισθητικής οικία της στο Λος Αντζελες, όπου συμβιώνει με τον δημοφιλή, επίσης Αγγλο, ηθοποιό Τζέισον Στέιθαμ και το μονάκριβο τέκνο τους, αλλά στην πατρίδα της, τη Βρετανία. Το ζευγάρι ήθελε να βρίσκεται κοντά στους συγγενείς του, ωστόσο αυτή η συνθήκη βόλευε και τον 53χρονο σταρ ταινιών δράσης που κάνει εκεί τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Γκάι Ρίτσι με τίτλο «Wrath of Man», η οποία θα σηματοδοτήσει και την κινηματογραφική επιστροφή του πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ Τζος Χάρτνετ. Η ήρεμη και ανέφελη οικογενειακή ζωή της Ρόζι και του Τζέισον αποτελεί πάντως εξαίρεση στο Χόλιγουντ. Ισως το μυστικό για την αρμονική τους σχέση να κρύβεται στο ότι, παρότι και οι δύο θεωρούνται πολύ αναγνωρίσιμοι και επιτυχημένοι ο καθένας στον χώρο του, κανένας τους δεν υπερέχει ξεκάθαρα έναντι του άλλου. Αντιθέτως, υπάρχει μια ισοτιμία που μάλλον τους έχει οδηγήσει στην ισορροπία.
Το 33χρονο μοντέλο βρίσκεται πάντως σε μια φάση επαγγελματικής εξέλιξης. Πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε ότι την άνοιξη του 2021 θα παρουσιάσει μια αποκλειστική κολεξιόν γυναικείων υποδημάτων σε συνεργασία με τον οίκο Gia Couture και έδωσε στους περισσότερους από 12 εκατομμύρια followers της στο Instagram μια μικρή γεύση από τις δημιουργίες που εμπνεύστηκε. Ως πρέσβειρα των καλλυντικών Hourglass προωθεί επίσης αυτό το διάστημα τις πολυπόθητες γιορτινές συσκευασίες της εταιρείας. Eπιπρόσθετα, ασχολείται πολύ με τη διαδικτυακή πλατφόρμα που η ίδια έχει ιδρύσει και ονομάζεται Rose Inc. (www.roseinc.com). Οταν πρωτοβγήκε στον αέρα, πολλοί έσπευσαν να τη σνομπάρουν ως μία προσπάθεια αντιγραφής του Goop της Γκουίνεθ Πάλτροου, όμως το εγχείρημα της Χάντινγκτον-Γουάιτλι τους έχει αποστομώσει. Δεν πρόκειται για ένα προσωπικό blog, ούτε για μια ιστοσελίδα που ασχολείται γενικά και αφηρημένα με την ευεξία. Ως επαγγελματίας που ασχολείται από την εφηβεία της με το κάλλος, η Ρόζι έχει συγκεντρώσει σε ένα καλοσχεδιασμένο, καθαρό ψηφιακό περιβάλλον πρακτικές συμβουλές από τις συναδέλφους της και τους ανθρώπους που έχει γνωρίσει στον χώρο της μόδας (κομμωτές, make-up artists, σχεδιαστές), αλλά και τη δική της μαρτυρία για το πώς ξεπέρασε την ακμή ενηλίκων που την ταλαιπωρούσε. Εννοείται πως στο e-shop διατίθενται και προϊόντα που φέρουν την υπογραφή της, όμως συνολικά η προώθησή τους είναι μάλλον διακριτική, δημιουργώντας μια αίσθηση εμπιστοσύνης και καλών προθέσεων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.