Eνα ωραίο άρωμα δεν χρειάζεται να κοστίζει μια περιουσία. Αλλά μπορεί και να κοστίζει! Αν έχετε ποτέ αναρωτηθεί τι άρωμα έχει ο υπέρμετρος πλούτος, τότε μάθετε πως το «Νο 1 Imperial Majesty» του Clive Christian, το οποίο χρίστηκε το πιο ακριβό άρωμα στον κόσμο από το Βιβλίο των Παγκόσμιων Ρεκόρ Guinness το 2006, είχε τιμή 12.722 δολάρια ανά ουγγιά, μια υπερβολή που περιλάμβανε παράδοση κατ’ οίκον του πολυπόθητου μπουκαλιού από μία Bentley. Αν αισθάνεστε ήδη άβολα, τότε πληροφορηθείτε πως ένα μπουκάλι «Golden Delicious» της DKNY, σχεδιασμένο από τον κοσμηματοπώλη Martin Katz με σχεδόν 3.000 πολύτιμους λίθους – συμπεριλαμβανομένων 2.700 διαμαντιών και 183 κίτρινων ζαφειριών – πουλήθηκε σε φιλανθρωπική δημοπρασία τον Δεκέμβριο του 2011 για 1 εκατομμύριο δολάρια. Και ακόμη και τώρα, κάπου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ίσως μπορείτε ακόμα να «κλέψετε» μια ματιά (ή έναν πολύτιμο ψεκασμό) στο σπάνιο «Shumukh» από τον οίκο The Spirit of Dubai Parfums by Nabeel, ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ανατολίτικης χλιδής ύψους σχεδόν 2 μέτρων, πλαισιωμένο με διαμάντια και μαργαριτάρια, το οποίο είχε τιμή 1,295 εκατομμύρια δολάρια όταν έκανε το ντεμπούτο του την άνοιξη του 2019.

Συνήθως τα πολυτελή αρώματα είναι εξαιρετικά ακριβά επειδή τα συστατικά τους είναι σπάνια, όχι μόνο επειδή το «packaging» είναι τόσο κομψό (αν και, ομολογουμένως, αυτό σίγουρα αποτελεί έναν ενισχυτικό παράγοντα). Πολλά από αυτά τα αρώματα δημιουργούνται από τα εξαιρετικά έλαια που εξάγονται από ευαίσθητα πέταλα λουλουδιών ή ρίζες δέντρων, ή ακόμα και από μόσχο που προέρχεται από τις αρσενικές μοσχοδορκάδες (είδος ελαφιού). Τα φθηνότερα αρώματα, από την άλλη πλευρά, διαθέτουν συνήθως συστατικά που είναι πιο κοινά και ευκολότερα στην αγορά ή συνθετικές χημικές ουσίες που δημιουργούνται σε εργαστήριο. Tα στολίδια που θα βρείτε στο μπουκάλι και ο δεξιοτεχνικός τρόπος με τον οποίο ο επικεφαλής αρωματοποιός επινόησε το άρωμα απογειώνουν τις «ευωδιαστές» μετοχές του προϊόντος. Τα κατά παραγγελία αρώματα μπορούν να έχουν τιμή με πέντε ψηφία και πάνω, ενώ εάν, για παράδειγμα, θέλετε να στρατολογήσετε μια «μύτη» τέτοιου διαμετρήματος όπως ο Thierry Wasser από τον οίκο Guerlain για να δημιουργήσετε την προσωπική σας αρωματική σφραγίδα, να είστε έτοιμοι να ξοδέψετε περί τις 55.000 ευρώ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω