Θεόδωρος Κουρεντζής, «Τα παράσημα ενός μουσικού είναι οι πληγές του»

Ο διάσημος αρχιμουσικός, που πρόσφατα καταχειροκροτήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, μιλάει για την τέχνη και για την τέχνη της ζωής.

Οι προσπάθειες για να επικοινωνήσουµε µε τον Θεόδωρο Κουρεντζή είχαν ξεκινήσει αρκετές ηµέρες πριν από τις δύο θριαµβευτικές εµφανίσεις του στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών όπου διηύθυνε την Ενάτη Συµφωνία του Μπετόβεν. Κάτι οι επαγγελµατικές υποχρεώσεις του, κάτι η απροθυµία να δίνει συνεντεύξεις, το εγχείρηµα αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο. «Σε µια συνέντευξη δεν µπορείς να προσεγγίσεις σε βάθος πολλά πράγµατα», µας είπε όταν κάποια στιγµή καταφέραµε να µιλήσουµε, «πιστεύω πως η τέχνη είναι πάντα ρητορικοτέρη από οποιαδήποτε γραπτή ή προφορική δήλωση, γι’ αυτό προτιµώ σιωπώ και να παραµένω αφοσιωµένος στην τέχνη».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.