«Προκειμένου να φανεί ποιοι είμαστε και τι ελπίζουμε να δημιουργήσουμε, ανακοινώνω με υπερηφάνεια ότι από σήμερα η εταιρεία μας θα ονομάζεται Meta. Η αποστολή μας παραμένει η ίδια – αφορά τη σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων. Ούτε θα αλλάξουν οι εφαρμογές και τα brands μας. Από εδώ και πέρα θα είμαστε επικεντρωμένοι στο metaverse και όχι στο Facebook». Αυτά ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, συνιδρυτής και CEO της Meta Platforms, Inc. (γνωστής μέχρι πρότινος ως Facebook, Inc.), κάτοχος μιας περιουσίας που αγγίζει τα 120 δισ. δολάρια και ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στον κόσμο.
Το συγκεκριμένο rebranding έρχεται σε μια – αν μη τι άλλο – βολική και χρήσιμη συγκυρία για το Facebook, η δημοτικότητα του οποίου έχει υποστεί εσχάτως βαρύ πλήγμα. Η διαρροή, το τελευταίο διάστημα, μιας πληθώρας εγγράφων (γνωστών πλέον ως «The Facebook Papers») έχει προκαλέσει θύελλα αρνητικών αντιδράσεων, καθώς χάρη σε αυτά γίνεται ξεκάθαρο πως η κραταιά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζει με λεπτομέρειες τις βλάβες που δημιουργεί στον πραγματικό κόσμο, αγνοεί συστηματικά τις προειδοποιήσεις των υπαλλήλων της σχετικά με τους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη χρήση της και κρύβει κάτω από το χαλί το γεγονός ότι εκθέτει συνεχώς ευάλωτες κοινότητες ανθρώπων σε επικίνδυνο, πιθανώς τοξικό για εκείνες, περιεχόμενο. Ολα αυτά φυσικά με ζητούμενο ακόμα μεγαλύτερα κέρδη.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος