«Οι τσάντες μου δεν σε θέλουν!». Ηταν η απάντηση του Ζακεμούς στα διαδικτυακά αρνητικά σχόλια μιας ακολούθου του στο Instagram, η οποία απείλησε με μποϊκοτάζ του εμβληματικού πλέον προϊόντος του. Η αιτία ήταν μια φωτογραφία στον λογαριασμό του γνωστού σχεδιαστή στη δημοφιλή πλατφόρμα που τον έδειχνε να φιλάει τον σύζυγό του, Μάρκο Μαέστρι, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Μόλις τον περασμένο Ιούνιο, σε ένα ανάλογο διαδικτυακό σχόλιο σε φωτογραφίες από την προσωπική του ζωή είχε απαντήσει με τη φράση «Get used to it» (συνηθίστε το), υπονοώντας τις εικόνες με ομόφυλα ζευγάρια. Η φράση έγινε σύνθημα, με πολλούς από τους ακολούθους του να ποστάρουν παρόμοιες φωτογραφίες.

Ο 32χρονος designer με αυτόν τον τρόπο κάνει ό,τι οι millennials, η γενιά του, ξέρουν καλύτερα: να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να περάσουν τα μηνύματά τους, να μοιράζονται με τους ακολούθους τους νέα, σημαντικές και καθημερινές στιγμές από την προσωπική τους ζωή, να επικοινωνούν αλλά και να προωθούν τη δουλειά τους. Με αυτόν τον τρόπο άλλωστε «απειλεί» να αλλάξει τα δεδομένα της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας, η οποία κατά κύριο λόγο είναι αρκετά «γερασμένη». Με μηδενικό κόστος και χωρίς να διαθέτει ούτε ένα κατάστημα ή μπουτίκ – όλες οι δημιουργίες του πωλούνται στο Διαδίκτυο -, καταφέρνει να διαφημίζει τα προϊόντα του και να αποκομίζει τεράστια κέρδη. Επίσης, κάθε χρόνο το brand του δυναμώνει, ενώ συνεχώς ανεβάζει στους λογαριασμούς του διάσημες σταρ να φορούν τα προϊόντα του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω