Τα όσα ακούγονταν καθημερινά για τις νέες αφίξεις και επενδύσεις στη Σαντορίνη μάς είχαν προετοιμάσει από την αρχή του έτους για αυτό που θα συνέβαινε στο νησί την εφετινή καλοκαιρινή σεζόν. Καινούργια ξενοδοχεία εμβληματικών παγκοσμίων brands, τα οποία είναι συνώνυμα με την πολυτέλεια και τη φιλοξενία πολλών αστέρων, ακόμη και χολιγουντιανού αέρα, μπουτίκ και κοσμηματοπωλεία υψηλών προδιαγραφών, αλλά και μια άνευ προηγουμένου γαστρονομική συνάντηση του συνόλου σχεδόν των κορυφαίων σεφ και «μισελενάτων» εστιατορίων της χώρας μας. Ολα αυτά συνθέτουν ένα σκηνικό που επιβεβαιώνει τη φήμη της Σαντορίνης ως ενός από τους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς της Γης.
Πράγματι, στο χιλιοφωτογραφημένο αυτό κυκλαδονήσι, το οποίο έχει αποτελέσει το φυσικό σκηνικό για αμέτρητες κινηματογραφικές ταινίες, με πιο γνωστή ίσως τη «Lara Croft Tomb Raider: Το λίκνο της ζωής» (2003) με πρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Τζολί, καταφθάνουν εδώ και δεκαετίες τουρίστες από όλες τις γωνιές του πλανήτη, κυρίως από τις ΗΠΑ – χάρη στις πολλές απευθείας πτήσεις στην Αθήνα από Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ατλάντα, Σικάγο, Φιλαδέλφεια και Ουάσιγκτον – καθώς και από την Ασία, προσφέροντας ισχυρές τονωτικές ενέσεις στην ελληνική οικονομία. Τα πανέμορφα σοκάκια των Φηρών και της Οίας γεμίζουν ασφυκτικά με κόσμο από τα κρουαζιερόπλοια που σε καθημερινή βάση τροφοδοτούν το νησί με αφίξεις, ανθρώπους κάθε ηλικίας οι οποίοι συνωστίζονται για να απολαύσουν και να φωτογραφίσουν τη μαγευτική θέα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.