Μέρες όπως αυτές, στις αρχές του 2011, η Rolls-Royce ρύθμιζε τις τελευταίες λεπτομέρειες για την παρουσία της στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, προετοιμάζοντας για τους επισκέπτες της ελβετικής διοργάνωσης μια ξεχωριστή έκπληξη. Χρησιμοποιώντας ως βάση το αμάξωμα της έβδομης γενιάς της Phantom, η βρετανική εταιρεία εμφάνισε ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο με την ονομασία 102EX, πραγματοποιώντας έτσι μια άτυπη σφυγμομέτρηση των αντιδράσεων του κοινού της. Η ιδέα άρεσε, αλλά η οικονομική κρίση διαφοροποίησε τότε τις προτεραιότητες της μάρκας, η οποία τώρα ενθαρρυμένη, αν όχι ανήσυχη, από τα ηλεκτρικά βήματα των Mercedes-Benz και Bentley επιστρέφει πάνοπλη στη μάχη των hyper luxury εντυπώσεων με στόχο να διεκδικήσει το μερίδιο των πωλήσεων που θεωρεί ότι της αναλογεί.
Εχοντας από καιρό ξεκαθαρίσει ότι η Plug-in υβριδική τεχνολογία δεν την αφορά, η R-R προειδοποίησε «εχθρούς» και «φίλους» για τα μελλοντικά της σχέδια κατοχυρώνοντας τους προηγούμενες μήνες την ονομασία «Silent Shadow», δημιουργώντας τον συνειρμό με την ιστορική για εκείνη σειρά μοντέλων Silver Shadow που κατασκευάζονταν από το 1965 έως το 1980. Ως αμιγώς ηλεκτρική, λοιπόν, η «Σιωπηλή Σκιά» θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή μηδενικών ρύπων για τη φίρμα από το Γκούντγουντ αξιοποιώντας το χωροδικτύωμα από αλουμίνιο που η ίδια η Rolls-Royce έχει εξελίξει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος