Η απήχηση των μοντέλων με κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου LPG) στη διεθνή και την ευρωπαϊκή αγορά αυξάνεται διαρκώς χάρη στις επενδύσεις αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Renault στο συγκεκριμένο πεδίο. Η εμπειρία της γαλλικής φίρμας σε αυτό υπερβαίνει πλέον τα δέκα χρόνια και της εξασφαλίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια αγορά που αριθμεί σχεδόν 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα του είδους παγκοσμίως και περισσότερα από 15 εκατομμύρια στη Γηραιά Ηπειρο – μεγέθη που αποτέλεσαν το εφαλτήριο και για την εμφάνιση των νέων εκδόσεων Clio και Captur με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Τα δύο μοντέλα διατίθενται πλέον και στη χώρα μας με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι (με ροπή 170 Nm ήδη από τις 2.000 σ.α.λ.), μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω