Poliziotteschi, Η Ιταλία στα όπλα!

Με αφορμή τον πρόσφατο θάνατο του αμερικανού ηθοποιού Χένρι Σίλβα, μια ματιά στο μέχρι πρότινος ξεχασμένο κινηματογραφικό είδος των ιταλικών ταινιών εγκλήματος, γνωστό ως «Poliziotteschi», που ενώ στην εποχή του, τη δεκαετία του 1970, εθεωρείτο «trash», στις μέρες μας έχει εκτιμηθεί εκ νέου, κατακτώντας μια θέση στην ιστορία του ιταλικού κινηματογράφου.

Μιλάνο, 1971. Για λογαριασμό του αφεντικού τους, πανίσχυρου «νονού» της Νέας Υόρκης, δύο αμερικανοί επαγγελματίες δολοφόνοι, ο ένας λευκός, ο άλλος μαύρος, προσπαθούν να ανακαλύψουν τα ίχνη μιας σοβαρής ποσότητας ηρωίνης που «εξαφανίστηκε» μυστηριωδώς. Ολα οδηγούν στο συμπέρασμα ότι για τη «δουλειά» ευθύνεται ένας «ψιλικατζής» προαγωγός. Ομως το συμπέρασμα είναι λανθασμένο, γι’ αυτό εξάλλου οι πραγματικοί κλέφτες της ηρωίνης θέλουν να σκοτώσουν τον προαγωγό ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση οι δύο εκτελεστές να μάθουν την αλήθεια. Από όλα αυτά, η σχέση μεταξύ των δύο εκτελεστών είναι τελικά που κινεί το ενδιαφέρον μας για την ταινία (διότι περί ταινίας πρόκειται) με τίτλο «Οι εκβιαστές» ή «Τρομοκράτες των μεγαλουπόλεων» ή «Ανθρωποκυνηγητό» («La mala ordina», 1972) του Φερνάντο Ντι Λέο.

Πρόκειται για τον Ντέιβιντ Κατάνια (ο λευκός) και τον Φρανκ Γουέμπστερ (ο μαύρος), όπως είναι τα ονόματα των εκτελεστών που υποδύονται οι αμερικανοί ηθοποιοί Χενρι Σίλβα (1926-2022) και Γούντι Στρόουντ αντίστοιχα – ο δεύτερος μάλιστα έκανε μεγάλη καριέρα στην Ευρώπη και έφυγε από τη ζωή το 1994. Οσο για τον γλοιώδη αλλά εν τέλει τραγικό προαγωγό, τον Λούκα Κανάλι, αυτός φέρει την μορφή ενός σπουδαίου και υπερδραστήριου ελβετού ηθοποιού Μάριο Αντορφ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.