Τα δύο τελευταία χρόνια ήταν δύσκολα για τον Πλάθιντο Ντομίνγκο. Οι κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση από αρκετές γυναίκες τσαλάκωσαν την άψογη μέχρι πρότινος εικόνα του και οδήγησαν στην ακύρωση των συμβολαίων του με τα μεγάλα θέατρα των ΗΠΑ. Επιπλέον, και εκείνος και η σύζυγός του ασθένησαν με COVID-19. Το ζεύγος ανέρρωσε πλήρως και ο διάσημος ισπανός τενόρος συνέχισε να τραγουδάει (στα θέατρα της Ευρώπης, που σε αντίθεση με εκείνα της Αμερικής δεν φάνηκε να λαμβάνουν υπόψη τους το πρόσφατο σκάνδαλο), ζητώντας συγγνώμη από τις κυρίες που φέρονται ως θύματά του – «Θέλω να ξέρουν ότι λυπάμαι ειλικρινά για τα δεινά που τους προκάλεσα. Αποδέχομαι όλη την ευθύνη των πράξεών μου» -, αλλά και επιμένοντας πως: «Η λέξη κακοποίηση δεν υπάρχει στο προσωπικό μου λεξιλόγιο. Επίσης, δεν συνηθίζω, όπως με κατηγόρησαν, να στέκομαι εμπόδιο στην καριέρα κάποιου ή κάποιας, απεναντίας, εγώ είμαι αυτός ο οποίος βοήθησε και συνέβαλε ώστε να ανθήσει η καριέρα κάποιων συναδέλφων μου, ανδρών ή γυναικών. Με έχουν αποκαλέσει μέχρι και «Γουάινστιν της όπερας», κάτι που με προσβάλλει και με πληγώνει τόσο ως καλλιτέχνη όσο και ως άνθρωπο. Γι’ αυτό, το όνειρό μου πλέον, για όσον καιρό ζήσω ακόμη, είναι να βρω μέσα μου ειρήνη και ηρεμία και όλα αυτά για τα οποία με κατηγορούν να διαλευκανθούν ώστε να αποδειχθεί η πραγματική αλήθεια».
Ωσπου να αποδειχθεί (αν αποδειχθεί) η «πραγματική αλήθεια», ο διάσημος τραγουδιστής, ένας από τους σπουδαιότερους λυρικούς καλλιτέχνες των τελευταίων δεκαετιών, συνεχίζει να κάνει με επιμονή αυτό για το οποίο έχει γεννηθεί, να τραγουδάει. Το πρόγραμμά του τις προηγούμενες εβδομάδες περιλάμβανε εμφανίσεις στο Μόντε Κάρλο με την όπερα «I due Foscari» του Βέρντι, στην Αγία Πετρούπολη με τον «Ναμπούκο» του ίδιου συνθέτη και στο εναρκτήριο γκαλά της Σκάλας του Μιλάνου (σε ζωντανή τηλεοπτική και ραδιοφωνική μετάδοση και live streaming). Ακολουθούν, τους επόμενους μήνες, παραστάσεις του «Ναμπούκο» στη Βιέννη (11, 14 και 19 Ιανουαρίου 2021), της «Μποέμ» του Πουτσίνι στo θέατρο Μπαλσόι της Μόσχας (αυτή τη φορά με την ιδιότητα του μαέστρου), ρεσιτάλ στο Μπάντεν-Μπάντεν, στη Μόσχα και στη Λουκέρνη, παραστάσεις ξανά στην πρωτεύουσα της Ρωσίας με τον «Ντον Κάρλο» και την «Τραβιάτα» του Βέρντι και, μεταξύ άλλων, το γκαλά «Domingo Opera Night» στην Αρένα της Βερόνας, στις 20 Ιουλίου 2021.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος