Η συμμετοχή ενός οδηγού αγώνων στην εξέλιξη ενός σπορ μοντέλου αποτελεί ρουτίνα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για έναν οδηγό Formula 1 όπως ο Νικ Χάιντφελντ, με 183 εκκινήσεις σε Grand Prix, τεράστια εμπειρία στη Formula E και σε κάθε άλλη μορφή αγώνων πίστας, πρωταθλητή στη Formula 3000 και στους αγώνες αντοχής.

Χαμηλών τόνων αλλά υψηλών δυνατοτήτων, ο γερμανός οδηγός «υπογράφει» το σημαντικότερο χρονικό διάστημα εξέλιξης του Pininfarina Battista από το 2019 μέχρι σήμερα, μόλις μερικές εβδομάδες πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις στους προνοητικούς πελάτες της ιταλικής φίρμας οι οποίοι έσπευσαν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους προτού καν αυτό δημιουργηθεί καταβάλλοντας ως προκαταβολή περισσότερα χρήματα από όσο κοστίζει μία Ferrari, Lamborghini ή Porsche. Η τιμή του Battista ξεκινά από 1,98 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς τους φόρους), αντικατοπτρίζοντας τις δυνατότητες αλλά και το exclusivity των 150 μονάδων στις οποίες θα παραχθεί.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω