«Από την γκαλερί του Γαβρίλου στην Πάτρα, έναν από τους ωραιότερους χώρους στην Ευρώπη. Φιλιά, Αλέξης». Αυτή ήταν η ιδιόχειρη αφιέρωση του Αλέξη Ακριθάκη προς τη γυναίκα του Φώφη στο Βερολίνο. Την είχε γράψει στο πίσω μέρος της πρόσκλησης για την έκθεσή του στην γκαλερί Επίκεντρο. Η χρονιά ήταν το 1989 και ο εκθεσιακός χώρος του Γαβρίλου Μιχάλη, μετέπειτα ιδιοκτήτη της γκαλερί «Πες Πολύτροπον» στα Καλύβια της Αττικής, και της Αγγελικής Αντωνοπούλου, ιδιοκτήτριας σήμερα της γκαλερί a.antonopoulou.art στου Ψυρρή, έγραφε τη δική του ιστορία αφήνοντας εποχή σε μια πόλη που δεν υπήρξε ένα ιδιαίτερα δραστήριο hub των εικαστικών τεχνών.

Η Αντωνοπούλου και ο Μιχάλης διέθεταν τα εργαλεία για να το ενεργοποιήσουν αλλά και για να το κρατήσουν ζωντανό. Εκείνη, ως Πατρινή, είχε συνεργαστεί με τον Θάνο Μικρούτσικο, κάνοντας Δημόσιες Σχέσεις στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας το 1987. Εκείνος, ως εξπέρ στις κατασκευές, είχε συνεργαστεί με την αφρόκρεμα των καλλιτεχνών και ήταν υπεύθυνος για το στήσιμο πολλών επιτυχημένων και απαιτητικών εκθέσεων της εποχής, όπως η «Εικόνες που αναδύονται» στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental» (1983).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω