Με την ευχή ο χειμώνας του 2022 να είναι καλύτερος από αυτόν που προηγήθηκε (χάρη και στην ύπαρξη του εμβολίου), ο κόσμος της μόδας ετοιμάζεται με φόρα για την επιστροφή στη νέα κανονικότητα. Μετά το pyjama chic των εγκλεισμών και του binge-watching τηλεοπτικών σειρών και ταινιών, οι μεγάλοι οίκοι προτείνουν να βάλουμε τα καλά μας και να βγούμε από το σπίτι (τηρώντας πάντα τα μέτρα κατά της πανδημίας φυσικά).
Γούνες σε ό,τι μήκος και μέγεθος επιθυμούμε, μεταλλικά outfits που θυμίζουν κάτι από τις ντίσκο των 80s, statement μπότες με τον αέρα των 60s και 70s, faux furs όπως τις γνωρίσαμε στα 90s, σχεδιαστικές γραμμές από την επαναστατική μόδα των swinging sixties των «mods» και ρούχα που αγκαλιάζουν τη σιλουέτα, με άρωμα από παλιό Χόλιγουντ. Επιπλέον, διακρίνουμε ήδη πάθος για οτιδήποτε πλεκτό (από μακριά φορέματα και καθημερινά πουλόβερ μέχρι αξεσουάρ και πανωφόρια), φουσκωτά «διαστημικά» μπουφάν σε όλα τα χρώματα – άλλωστε τα ταξίδια στο Διάστημα αποτελούν τάση των ημερών -, παιχνιδιάρικα κρόσσια κυρίως στις τσάντες, αλλά και επιρροές από τον χώρο των σπορ, με τα ski chic και equestrian style να κάνουν έντονη την παρουσία τους στις πασαρέλες. Και όλα αυτά με τον απαιτούμενο σεβασμό προς το περιβάλλον που επιτάσσει την επιλογή βιώσιμων υλικών, περιορισμό στη χρήση επικίνδυνων βαφών και χημικών, αλλά και στη σπατάλη του νερού. Αλλωστε, αν κάτι δίδαξε με το καταστροφικό της πέρασμα η πανδημία στην ανθρωπότητα, είναι μια μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε θέματα υγείας, οικολογίας, κοινωνικών ανισοτήτων και φτώχειας. Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, ο κόσμος της μόδας να μην επηρεαστεί από όλα αυτά. Αλλωστε, υπέστη πολλαπλά χτυπήματα ως κλάδος με το κλείσιμο των καταστημάτων, την έλλειψη ζήτησης των προϊόντων τους παγκοσμίως – εφόσον ο κόσμος δεν έβγαινε από το σπίτι του, δεν είχε τόση ανάγκη από καινούργια ρούχα -, αλλά και την ακύρωση των ντεφιλέ και των πάρτι, κάτι που τους ανάγκασε να δημιουργήσουν ένα εντελώς καινούργιο modus operandi ως προς την επικοινωνία τους με το ευρύτερο κοινό, η οποία περιλαμβάνει κυρίως τη χρήση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η ευφορία όμως που χαρακτηρίζει τις κολεξιόν των διαφόρων δημοφιλών brands μοιάζει σαν να βγάζει τη γλώσσα στον κορωνοϊό και να επιβάλλει κατά κάποιον τρόπο τη joie de vivre, τη χαρά της ζωής. Ας δούμε μία-μία όμως τις προαναφερθείσες τάσεις, και μερικές ακόμη, πιο αναλυτικά.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.