Υπάρχουν εκείνοι που εργάζονται για να μπορούν να ταξιδεύουν. Που επενδύουν τα χρήματα τα οποία κερδίζουν στις ανά την υφήλιο εξορμήσεις τους, για μερικές ημέρες ή για μερικές εβδομάδες κάθε χρόνο – όσο τους το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις τους. Υπάρχουν και εκείνοι που συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου κάνουν το ταξίδι την κύρια ή και τη μοναδική δουλειά από την οποία βιοπορίζονται. Η διείσδυση του Internet στις ζωές μας δημιούργησε, για όλους αυτούς, τις ιδανικές συνθήκες, το ιδανικό περιβάλλον για να αναπτύξουν τις ιδιότυπες «επιχειρήσεις» τους: Τα τελευταία χρόνια ταξιδιωτικοί bloggers και travel influencers ταξιδεύουν και ανεβάζουν κείμενα και φωτογραφίες από την αξιοζήλευτη (για πολλούς από εμάς) ζωή τους, αποκτώντας εκατομμύρια ακολούθους. Και κερδίζοντας χρήματα από τη συνεργασία τους με μεγάλες εφημερίδες και περιοδικά, με ταξιδιωτικά πρακτορεία (ορισμένοι μάλιστα ανοίγουν τα δικά τους πρακτορεία) ή από την έμμεση ή άμεση διαφήμιση που κάνουν σε μεγάλες φίρμες (ξεκινώντας από τη μάρκα φωτογραφικής μηχανής που κρατούν και φτάνοντας στα ρούχα που φορούν), στα ξενοδοχεία που τους φιλοξενούν, στις αεροπορικές εταιρείες που τους μεταφέρουν στους προορισμούς τους. Μερικούς από τους πιο διάσηµους «επαγγελµατίες» περιηγητές φιλοξενούµε σήµερα, ταξιδεύοντας και εµείς µαζί τους (έστω και νοερά εν µέσω COVID-19, αν και, δειλά-δειλά, η µία µετά την άλλη οι χώρες «ανοίγουν» τα σύνορά τους για ταξίδια αναψυχής) στους πιο όµορφους προορισµούς του κόσµου, αλλά και στην από Διαδικτύου επιχειρηµατικότητα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.