Αρχές του 1951 και ο Αρθουρ Μίλερ είναι 36 ετών. Φορά στρογγυλά γυαλιά και έχει αρχίσει να χάνει τα μαύρα μαλλιά του. Καπνίζει πάντα πίπα ή τσιγάρο. Το παρουσιαστικό του είναι αυστηρό. Παρουσιαστικό ενός διανοουμένου. Γεννήθηκε σε μια εύπορη εβραϊκή οικογένεια
Νεοϋορκέζων – ο πατέρας του υπήρξε ιδιοκτήτης εργοστασίου με 800 εργαζομένους. Τα παιδικά του χρόνια σημαδεύθηκαν από το κραχ του 1929 και είδε την οικογένειά του να καταρρέει οικονομικά. Ετσι στρατεύθηκε ιδεολογικά στην Αριστερά. Είναι παντρεμένος με τη Μέρι Γκρέις Σλέιτερι, μια γυναίκα που γνώρισε στο πανεπιστήμιο, με την οποία μοιράζεται τις ίδιες πολιτικές πεποιθήσεις. Εχει δύο παιδιά και ήδη θεωρείται ο μεγαλύτερος αμερικανός δραματουργός της εποχής του, με τα δύο τελευταία έργα του («Ηταν όλοι τους παιδιά μου» και «Ο θάνατος του εμποράκου») να τον καθιερώνουν καθολικά. Με την υποψία ότι είναι κομμουνιστής μπαίνει στο στόχαστρο της Επιτροπής Αντιαμερικανικών Δραστηριοτήτων.
Ο αυστηρός intellectual, ο ήσυχος οικογενειάρχης, συναντά εκείνη την εποχή τον ξανθό τυφώνα, μια γυναίκα που ονομάζεται Μέριλιν Μονρόε. Το 1951 εκείνη δεν είναι ακόμη η μεγάλη σταρ, αλλά μία ακόμα ξανθιά που προκαλεί αίσθηση στα πάρτι του Χόλιγουντ. Οταν θα γνωρίσει για πρώτη φορά τον Μίλερ, είναι ερωμένη του καταξιωμένου (και παντρεμένου) σκηνοθέτη Ελία Καζάν, προσμένοντας ίσως έναν ρόλο – γεγονός που δεν θα συμβεί ποτέ. Ο έλληνας καλλιτέχνης έχει μόλις κάνει μια λαμπρή θεατρική σκηνοθεσία στον «Θάνατο του εμποράκου» και γνωρίζει τεράστια επιτυχία με την κινηματογραφική μεταφορά του «Λεωφορείου ο Πόθος».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος