Το πιο πολυαναμενόμενο μπλοκμπάστερ του εφετινού καλοκαιριού, η ταινία «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν, πέρασε πολλές περιπέτειες εξαιτίας της πανδημίας μέχρι τελικά να αποφασιστεί η έξοδός του στις αίθουσες. Αν δεν έχει υπάρξει κάποια φοβερή ανατροπή της τελευταίας στιγμής στην Ελλάδα θα αρχίσει να προβάλλεται στα σινεμά στις 26 Αυγούστου. Πρωταγωνιστούν σε αυτό ο Ρόμπερτ Πάτινσον και ο Τζον Ντέιβιντ Ουάσιγκτον, μαζί με την ανερχόμενη Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι αλλά και τον αναγνωρισμένο ήδη (και εξαιρετικά συμπαθή) Ααρον Τέιλορ-Τζόνσον. Για τον Πάτινσον τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει εξόχως παραγωγικά. Πριν από λίγες ημέρες έγινε διαθέσιμη σε μορφή video on demand στις ΗΠΑ η ταινία «Περιμένοντας τους Βαρβάρους» του Κολομβιανού Σίρο Γκέρα, με ένα εντυπωσιακό καστ που περιλαμβάνει τον Τζόνι Ντεπ και τον βραβευμένο με Οσκαρ Μαρκ Ράιλανς. Το σενάριο του φιλμ είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα του φημισμένου συγγραφέα Τζ. Μ. Κουτσί, ο οποίος το επεξεργάστηκε για τη μεταφορά του στον κινηματογράφο. Περιμένουμε επίσης το «The Devil All the Time» του Αντόνιο Κάμπος που θα δούμε στο Netflix το φθινόπωρο, άλλο ένα συναρπαστικό πρότζεκτ στο οποίο εμπλέκεται ο 34χρονος σταρ, που έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες ηθοποιούς της γενιάς του με χαμαιλεοντικές ικανότητες και την επιθυμία να απαντά καταφατικά σε κάθε ρόλο-πρόκληση.
Παρότι έγινε διάσημος χάρη σε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες όπως ο «Χάρι Πότερ και το Κύπελλο της Φωτιάς» (2005) και, φυσικά, η σειρά ταινιών «Λυκόφως» (2008-2012) με παρτενέρ την Κρίστεν Στιούαρτ, ο Πάτινσον γρήγορα γύρισε την πλάτη στις ευκολίες που θα μπορούσε να του προσφέρει η εντυπωσιακή του εμφάνιση και η λατρεία εκατομμυρίων έφηβων θαυμαστριών και άρχισε να κάνει πιο εναλλακτικές και ψαγμένες επαγγελματικές επιλογές. Σε τέτοιον βαθμό που σχεδόν προκάλεσε έκπληξη η απόφασή του να υποδυθεί τον Μπάτμαν στη φιλόδοξη παραγωγή «The Batman» με σκηνοθέτη τον Ματ Ριβς και συμπρωταγωνιστές τον Κόλιν Φάρελ και τη Ζόι Κράβιτς. Κάθε σινεφίλ δεν μπορεί παρά να παρακολουθεί τη διαδρομή του στη μεγάλη οθόνη με μεγάλη περιέργεια. Τα δείγματα γραφής που έχει δώσει μέχρι στιγμής στη «Μαύρη Τρύπα» (2018) της Κλερ Ντενί, στο «Cosmopolis» (2012) του Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ και, κυρίως, στο «Good Time» (2017) των Τζος και Μπένι Σάφντι φανερώνουν έναν ανήσυχο και ταλαντούχο καλλιτέχνη. Ισως θα μπορούσε κάποιος να πει ότι προτιμά τους κόντρα ρόλους, έχει άλλωστε μέχρι τώρα αποδείξει ότι μπορεί να παίξει μια ιδιαιτέρως ευρεία γκάμα ηρώων – και μόνο δύο πρόσφατα παραδείγματα να συγκρίνουμε, τον Γουίνσλοου από τον «Φάρο» (2019) και τον Δελφίνο της Γαλλίας από τον «Βασιλιά» (2019), μιλάμε για δύο χαρακτήρες που απέχουν παρασάγγας μεταξύ τους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.