Αν και αρνούμαι να πιστέψω ότι οι Ιάπωνες της Nissan «εμπνέονται» από δημιουργίες όπως αυτές της Κοκό Σανέλ, ομολογώ ότι στην περίπτωση του Juke ακολούθησαν τον δικό της τρόπο σκέψης. Η γαλλίδα σχεδιάστρια μόδας θεωρούσε, για παράδειγμα, ότι για να είναι κανείς αναντικατάστατος πρέπει να είναι πάντα διαφορετικός. Κάπως έτσι, το Juke έγινε πριν από σχεδόν μία δεκαετία ένα πρότυπο μοντέλο που δημιούργησε μια πολωτική διάθεση πολλαπλώς χρήσιμη για την εμπορική του πορεία αν προσμετρήσουμε τις περίπου ένα εκατομμύριο πωλήσεις του από το 2010.
Σήμερα, στην αυγή της νέας δεκαετίας, η δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου προσαρμόζει τη διαχρονική αισθητική πρωτοτυπία στα μέτρα των καιρών καθώς παρά τις προφανείς σχεδιαστικές αλλαγές παραμένει εμφανισιακά το πιο ιδιαίτερο B-SUV, είναι όμως περισσότερο πρακτικό και ευρύχωρο. Προσπερνώντας εδώ τους επιβεβαιωμένους στην πράξη ισχυρισμούς των Ιαπώνων περί μεγαλύτερης ευελιξίας, αξίζει να γνωρίζετε ότι το αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα των 4,21 μέτρων είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις του, ενώ οι μεγάλοι τροχοί εξασφαλίζουν την έντονη οπτική υπόσταση που επεδίωκε η Nissan. Επιλογές όπως η τοποθέτηση των πίσω φωτιστικών σωμάτων πάνω στην πέμπτη πόρτα και όχι στο αμάξωμα γύρω από αυτή, εξασφαλίζουν επίσης μεγαλύτερο άνοιγμα στον χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει πλέον όγκο 422 λίτρα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος