Φοράει ένα αέρινο φλοράλ φόρεμα και ένα ζευγάρι καφέ σανδάλια. Στο πρόσωπό της δεν υπάρχει ίχνος μακιγιάζ. Μοιάζει με μαθήτρια Λυκείου. Και όμως είναι ήδη μητέρα μιας 2χρονης κόρης. Η Νεφέλη Κουρή στα 30 της χρόνια μοιάζει να έχει προλάβει να τα κάνει όλα και μετρώντας συνεργασίες με σκηνοθέτες όπως ο Στάθης Λιβαθινός, έχοντας πατήσει στην Επίδαυρο, έχοντας δοκιμαστεί σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, θεωρείται μία από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της.

Αυτό το καλοκαίρι τη βρίσκει στο πλευρό του Πέτρου Φιλιππίδη στο έργο «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου, σε μια παράσταση που θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα. «Πρόκειται για ένα κλασικό έργο» αναφέρει μιλώντας στο ΒΗΜΑgazino. «Είναι γραμμένο πριν από τόσους αιώνες, κι όμως μοιάζει να βρίσκεται σε πλήρη ταύτιση με τη σημερινή πραγματικότητα, μιλώντας για τις σχέσεις εκμετάλλευσης που αναπτύσσονται σήμερα, για το πώς τελικά επιλέγουμε να κρατάμε γύρω μας ανθρώπους μόνο από συμφέρον, χωρίς εκείνοι να μας αγαπούν πραγματικά. Δηλαδή ο Αργκάν, ο κατά φαντασίαν ασθενής, περιτριγυρίζεται από κόσμο που τον εκμεταλλεύεται, ακόμη και η ίδια η σύζυγός του το κάνει και αυτός επιμένει να εθελοτυφλεί γιατί η αλήθεια αυτή δεν τον συμφέρει. Μοιάζει με ένα σχόλιο πάνω στην πολιτική, για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε αυτούς που μας εκπροσωπούν. Ακόμη και με ένα σχόλιο πάνω στην Ιατρική: ποιοι είναι έντιμοι, ποιοι ζητούν φακελάκι… Κατά τραγική ειρωνεία ο ίδιος ο Μολιέρος έφυγε από τη ζωή παίζοντας αυτό το έργο. Κατέρρευσε στη σκηνή και λίγες ώρες αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω