Αν η Εβδομάδα Μόδας της Σανγκάης που ολοκληρώθηκε στις 13 Απριλίου είναι ενδεικτική για την τάση εκείνων που θα ακολουθήσουν στις υπόλοιπες μεγάλες πρωτεύουσες – με πιο κοντινή και πολυαναμενόμενη την Εβδομάδα Μόδας Haute Couture του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί από τις 4 έως τις 8 Ιουλίου -, τότε τα νέα για τον κόσμο της υψηλής ραπτικής είναι πολύ αισιόδοξα. Στα περισσότερα από 100 live events που έλαβαν χώρα στις οκτώ ημέρες που διήρκεσε η δεύτερη μη διαδικτυακή Εβδομάδα Μόδας της κινεζικής μεγαλούπολης μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, ο αριθμός των αγοραστών ανέβηκε κατά 153% σε σύγκριση με την πρώτη που διεξήχθη τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ πολλά brands δήλωσαν ότι αυξήθηκαν και οι παραγγελίες τους (π.χ. το brand Nikita Cai δήλωσε άνοδο κατά 300%).
Ο λόγος που εκεί τα shows πραγματοποιήθηκαν παρουσία κοινού είναι γιατί οι Κινέζοι έχουν καταφέρει να σταματήσουν τη διασπορά της COVID-19. Παρ’ όλα αυτά, τα ταξίδια ακόμη είναι περιορισμένα, οπότε αυτό έδωσε ένα πλεονέκτημα στους εγχώριους σχεδιαστές. Οι πιο εύποροι Κινέζοι, οι οποίοι είναι και εκείνοι που έχουν τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη παγκοσμίως στα προϊόντα πολυτελείας, έχουν σταματήσει να ταξιδεύουν προκειμένου να επισκεφθούν τους αγαπημένους τους διεθνείς οίκους και έχουν στραφεί στα κινεζικά brands, εκτιμώντας ότι δεν υπολείπονται σε ποιότητα. Ανάμεσα στα καινούργια ονόματα υπήρχαν φυσικά και κάποια παλιά, όπως αυτό του Jason Wu, ο οποίος έδειξε την ανοιξιάτικη κολεξιόν του, όπου κυριαρχούν οι παντελόνες και οι ολόσωμες φόρμες σε απροσδόκητες αποχρώσεις, όπως ματζέντα (μοβ – κόκκινο), κίτρινο και μοβ ανοιχτό. Φυσικά, το «παρών» έδωσαν και κάποιοι ευρωπαϊκοί οίκοι, όπως ο Dior, που παρουσίασε τη συλλογή Pre-Fall 2021, με επιρροές από την pop art και τον νέο φουτουρισμό, και ο Versace, που έστησε ένα μικρό υποβρύχιο «pop up» σε πολυτελές εμπορικό κέντρο της Σανγκάης, αλλά και έφτιαξε ένα βίντεο με συνεντεύξεις για τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος