Ναταλία Μολτσάνοβα Φλερτάροντας με την άβυσσο

Κατέκτησε δεκάδες τίτλους και σημείωσε απίστευτα ρεκόρ, για να χαθεί για πάντα στη θάλασσα που τόσο αγάπησε, αλλά και για να αφήσει πίσω της έναν από τους σπουδαιότερους αθλητές στον χώρο των καταδύσεων, τον γιο της.

Εγινε η πρώτη γυναίκα που καταδύθηκε με μία ανάσα σε μία από τις πιο γνωστές και επικίνδυνες blue holes του πλανήτη, στο υποθαλάσσιο «βάραθρο» κοντά στην Νταχάμπ της Αιγύπτου.

«Το σώμα μου έχασα στα κύματα/ σαν την κυανή άβυσσο γενόμενη/ και αγγίζοντας το ωκεάνιο μυστικό» έγραψε κάποτε σε ένα ποίημά της η Ναταλία Μολτσάνοβα, προβλέποντας, θα μπορούσε κάποιος να πει, το τραγικό τέλος της. Κάτοχος είκοσι δύο χρυσών μεταλλίων σε παγκόσμια πρωταθλήματα στις καταδύσεις (σε πισίνα αλλά και στην ανοιχτή θάλασσα), χάθηκε στο απέραντο γαλάζιο που τόσο αγάπησε στις 2 Αυγούστου 2015 στη Φορμεντέρα των Βαλεαρίδων, κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες. Από εκείνες που έκανε καθημερινά για τη δική της ψυχαγωγία. Εξαφανίστηκε στο σιωπηλό σύμπαν που με πάθος εξερεύνησε, χωρίς να αφήσει πίσω της κανένα ίχνος, καθώς το σώμα της δεν βρέθηκε ποτέ. Ομως, η φήμη των κατορθωμάτων της και των απίστευτων ρεκόρ της κρατά μέχρι σήμερα ζωντανό το όνομά της. Και ο γιος της, ο Αλεξέι Μολτσάνοβ, συνεχίζει τις καταδύσεις, διακινδυνεύοντας και εκείνος τη ζωή του στα βάθη των ωκεανών, και καταρρίπτοντας, όπως ακριβώς και η μητέρα του, το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Ο Μολτσάνοβ υπήρξε εξάλλου ο ειδικός σύμβουλος στα γυρίσματα του «One Βreath», της ταινίας με πρωταγωνίστρια τη Βικτόρια Ισάκοβα που έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο και που βασίζεται στη βιογραφία της μητέρας του. Πρόκειται για την πρώτη ρωσική παραγωγή που μεγάλο μέρος της οποίας γυρίστηκε στην ανοικτή θάλασσα και μάλιστα σε βάθος 100 μέτρων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.