Ο τρόπος με τον οποίο δούλεψε ο Μπέντζαμιν Κρες για την έκθεση με τίτλο «Paradise Pavilion» που παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην γκαλερί Allouche Benias στο Κολωνάκι είναι μοναδικός. Ξεκινά από την κλασική ζωγραφική και από φημισμένα έργα της ιστορίας της τέχνης, της θρησκευτικής εικονογραφίας και της ποπ κουλτούρας, τα μεταμορφώνει ψηφιακά, μόνο για να επιστρέψει στον καμβά και, με λάδι σε λινές επιφάνειες, να ζωγραφίσει την εικόνα που έχει προκύψει. Ενας ιδιαίτερος τρόπος για να γεφυρώσει το παρελθόν με το παρόν, το οικείο και το ξένο, το κλασικό με το σύγχρονο. Ο 46χρονος δημιουργός βρέθηκε στη χώρα μας με αφορμή τα εγκαίνια της έκθεσης, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, και μας μίλησε για το έργο του αλλά και για την ελληνική τέχνη που τον γοητεύει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.