Σε μια ευπρόσδεκτη κίνηση καλώς νοουμένης γαλλικής εσωστρέφειας, η Citroën γύρισε την πλάτη στο δόγμα του altius, citius, fortius που δείχνει να «πλήττει» τις αυτοκινητοβιομηχανίες όταν η συζήτηση αφορά το μέλλον της μετακίνησης και αναζήτησε τα υλικά του ηλεκτροκίνητου και φιλικότερου προς το περιβάλλον αύριο στην «απλή» – και γι’ αυτό ιδιοφυή – συνταγή που την καθιέρωσε στο απώτερο παρελθόν και έκανε την εικόνα της ταυτόσημη με αυτό το οποίο στο συλλογικό ασυνείδητο έχει εντυπωθεί ως γαλλικό αρχέτυπο – κάτι σαν τετράτροχο έτερον εγώ της «Σιδηράς Κυρίας». O λόγος φυσικά για το θρυλικό 2CV το οποίο, παρά τις διαδρομές του μυαλού, όταν πρόκειται για τα τυπικά στοιχεία που συνιστούν τη γαλλική κουλτούρα, σχεδιάστηκε υπό το σκεπτικό εξυπηρέτησης των αγροτικών πληθυσμών της χώρας, χωρίς αυτό βέβαια να εμποδίσει τους σχεδιαστές της σύγχρονης Citroën να καταβυθιστούν στα υλικά του προκειμένου να αναζητήσουν την ιδανική φόρμα για τη μετακίνηση στις πόλεις τού όχι και τόσο μακρινού μέλλοντος.

Το αποτέλεσμα αυτής της δημιουργικής ενδοσκόπησης ονομάζεται Ami One, είναι ηλεκτροκίνητο και σίγουρα ένα από τα μικρότερα σε μέγεθος αλλά και βραδύτερα πρωτότυπα που θα εμφανιστούν στην ελβετική έκθεση που ξεκινά μεθαύριο Τρίτη 5 Μαρτίου, αποτυπώνοντας την ιδιάζουσα προσέγγιση της Citroën, η οποία προτιμά να αποκαλεί το λιλιπούτειο concept car «mobility object» αντί οποιουδήποτε άλλου χαρακτηρισμού, υπακούοντας στις επιταγές του μέλλοντος όπου η παραδοσιακή αυτοκίνηση δεν θα έχει πια θέση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω