Δεν ξέρουμε αν έχει εμπνευστεί τη νέα της κόμμωση, την κουπ mullet που στα ελληνικά τη λέμε «λασπωτήρα», από τον Joe Exotic του ντοκιμαντέρ «Tiger King», όμως σίγουρα η Μάιλι Σάιρους κάτι τέτοιες εκκεντρικές φιγούρες τις αγαπάει. Πριν από μία εβδομάδα η 27χρονη σταρ της ποπ έκλεψε την παράσταση στην τελετή απονομής των Video Music Awards του τηλεοπτικού δικτύου MTV χάρη στην ιδιαιτέρως σέξι δημιουργία του Τιερί Μιγκλέρ που επέλεξε να φορέσει. Δεν ήταν ωστόσο μόνο η ενδυματολογική της επιλογή που συζητήθηκε. Η νεαρή τραγουδίστρια ερμήνευσε το πρόσφατο χιτ της «Midnight Sky» πάνω σε μια τεράστια ντισκομπάλα αναβιώνοντας τρόπον τινά τη θρυλική πλέον εμφάνισή της πάνω σε σφαίρα κατεδάφισης στο βίντεο του κομματιού «Wrecking Ball», τη μεγαλύτερη έως τώρα επιτυχία της, η οποία και την ανέδειξε σε παγκόσμιο μουσικό είδωλο πριν από επτά χρόνια. Αξίζει να πούμε εδώ πως το καινούργιο τραγούδι της με τον χαρακτηριστικά 80s ήχο αποτίει φόρο τιμής σε μια δεκαετία που της ταιριάζει πολύ. Το κλείσιμο του ματιού σε ένα από τα μεγαλύτερα πρότυπά της, τη Στίβι Νικς, είναι σκέτη απόλαυση. Εντός της χρονιάς που διανύουμε αναμένεται άλλωστε να κυκλοφορήσει το έβδομο άλμπουμ της, με τίτλο «She is Miley Cyrus», με το οποίο έχει δηλώσει πως θα ήθελε να επανασυστηθεί στους θαυμαστές της. Βασικός συνεργάτης της θα είναι ο παραγωγός Μαρκ Ρόνσον, με τον οποίο – όπως έχει αποδειχθεί από το υπέροχο «Nothing Breaks Like a Heart» – διαθέτουν δημιουργική χημεία.

Γεννημένη το 1992 στο Φράνκλιν του Τενεσί η κόρη του γνωστού τραγουδιστή της κάντρι μουσικής Μπίλι Ρέι Σάιρους έγινε διάσημη στα 14 της ως Χάνα Μοντάνα, ως η βασική ηρωίδα μιας εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς του καναλιού της Ντίσνεϊ δηλαδή. Οι πρώτες της απόπειρες για καριέρα στη μουσική συνδέονταν με τη σειρά, εξού και στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, το ίδιο και οι περιοδείες της. Καθώς αποτελούσε πρότυπο για εκατομμύρια έφηβα κορίτσια, οι προσδοκίες του κοινού της και το αθώο προφίλ που είχε αναγκαστεί να καλλιεργήσει τη δυσκόλεψαν στην πορεία της προς μια πιο ενήλικη καριέρα. Ο δίσκος που σηματοδότησε τη χειραφέτησή της, το «Can’t Be Tamed» του 2010, δεν γνώρισε την αποδοχή. Την ίδια μοίρα είχαν και τα κινηματογραφικά της εγχειρήματα εκείνης της περιόδου. Ηταν ωστόσο φανερό από πολύ νωρίς ότι επρόκειτο για ιδιοσυγκρασιακή περίπτωση που δεν θα έδινε βάση σε κανένα εγχειρίδιο οδηγιών αλλά θα χάραζε τη δική της πορεία. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το ότι την έχει βαφτίσει η Ντόλι Πάρτον.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω