Αν ρωτήσετε ένα παιδί το γνωστό «Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;», θα ακούσετε συνηθισμένα ή ευφάνταστα πράγματα, δύσκολα όμως θα σας απαντήσει κάτι σχετικό με «σκηνοθεσία» ή «σεναριογραφία». Οταν ήταν μικρή, ως και την εφηβεία της, η Μελίνα Τσαμπάνη δεν διαισθανόταν ότι είχε τάσεις καλλιτεχνικές. «Μου άρεσε τρομερά το διάβασμα, έβλεπα πολλές ταινίες, έγραφα καλές εκθέσεις, αλλά ως εκεί. Αργότερα που πέρασα στη Νομική άρχισα να ασχολούμαι με τη φωτογραφία και πήγα σε κάποια σεμινάρια κινηματογράφου, κυρίως από περιέργεια. Ετσι ξεκίνησε, και μετά τα πρώτα ταινιάκια που κάναμε κατάλαβα πως είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ. Ηταν μια μεγάλη απόφαση να αφήσω αυτό που πίστευα ότι θέλω να ακολουθήσω επαγγελματικά και να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό, αλλά το έκανα, γιατί η νιότη είναι πάντα τολμηρή». Μεσολάβησαν ειδικές κινηματογραφικές σπουδές, τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Στις ταινίες υπήρξα και παραμένω λάτρις του Κουστουρίτσα, του Σκορσέζε και του Κιούμπρικ. Νομίζω πως μέσα στην αίθουσα που είδα το «Underground» συνειδητοποίησα πως αυτός ο κόσμος είναι μαγικός και θέλω να τον ακολουθήσω». Σταδιακά ωστόσο την κέρδιζε όλο και περισσότερο η γραφή. Πολλές φορές κατά το παρελθόν σκέφτηκε ότι ίσως και να είχε πάρει τη λάθος απόφαση, «αλλά επειδή έχω τρομερή υπομονή, επιμονή και αφοσίωση σε ό,τι αγαπώ, εκ του αποτελέσματος μπορώ να πω πια ότι χαίρομαι που δεν το εγκατέλειψα».

Αναλόγως ευχαριστημένοι είναι σήμερα οι έλληνες τηλεθεατές, οι οποίοι περιμένουν εναγωνίως την τρίτη σεζόν των δραματικών «Αγριων μελισσών» στον ΑΝΤ1 και που καθηλώθηκαν, εν τω μεταξύ, από τον «Σιωπηλό δρόμο» στο Mega, ένα κράμα αστυνομικού και ψυχολογικού θρίλερ με επίκεντρο μια μαζική απαγωγή παιδιών. Αυτές είναι οι δύο επιτυχημένες σειρές που η Μελίνα Τσαμπάνη έχει συν-δημιουργήσει εσχάτως με τον σύζυγό της Πέτρο Καλκόβαλη. «Ο «Σιωπηλός δρόμος» ήταν μια σειρά δεκατριών επεισοδίων, ολοκλήρωσε τον κύκλο του. Και εγώ και ο Πέτρος είμαστε φανατικοί θεατές τέτοιων σειρών, λατρεύουμε το crime drama και θέλαμε πολύ καιρό να γράψουμε κάτι ανάλογο. Η συγγραφή του «Σιωπηλού δρόμου» ήταν τρομερά δημιουργική όσο και δύσκολη διαδικασία, καθώς περίπου τα μισά επεισόδια γράφτηκαν σχεδόν παράλληλα με τις «Αγριες μέλισσες». Το εγχείρημα απαιτούσε προσήλωση και διαύγεια, ώστε να βγει σεναριακά το αποτέλεσμα που επιδιώκαμε. Από την άλλη μεριά, το να πουληθεί η σειρά στο εξωτερικό δεν ήταν το κίνητρο, ήταν όμως – και είναι ακόμα – ένας φιλόδοξος στόχος. Δεν ξέρουμε αν θα τα καταφέρουμε, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον. Στις «Αγριες μέλισσες», στη συνέχειά τους, πηγαίνουμε χρονικά στην περίοδο της δικτατορίας. Αυτό θα πω μόνο. Τα υπόλοιπα σύντομα επί της οθόνης. Πάντως, τα όσα γράφονται γύρω από τις εξελίξεις στα περιοδικά και στις ιστοσελίδες είναι σε μεγάλο βαθμό πολύ μακριά από το τι θα παρουσιάσουμε» είπε η Μελίνα Τσαμπάνη μιλώντας στο BHMAgazino από το σπίτι της, σε μια παραθαλάσσια, ήρεμη περιοχή της Αττικής.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω