Το πιο ευχάριστο διάλειμμα στην εφετινή, παράξενη για τη Formula 1, χρονιά έκαναν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo Racing. Σε ένα ακόμα απολαυστικό pit-stop ανάμεσα στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις ο Κίμι Ραϊκόνεν και ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι επισκέφθηκαν ξανά το διάσημο κέντρο δοκιμών της ιταλικής εταιρείας στο Μπαλόκο, εκεί όπου από τη δεκαετία του 1960 εξελίσσονται όλα τα μοντέλα Alfa Romeo, για να συμμετάσχουν στην εξέλιξη των GTA και GTAm.

Τα τετράθυρα super sedan αναπαράγουν την επιτυχημένη συνταγή της Giulia Sprint GTA του 1965 «επενδύοντας» στη βελτιωμένη αεροδυναμική, στο μειωμένο βάρος και στην ακραία σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Πέρα από τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που εξελίχθηκαν με βάση την εμπειρία της Alfa Romeo στη Formula 1, τον νέο διαχύτη και τους τροχούς των 20 ιντσών με ένα κεντρικό μπουλόνι, οι ιταλοί μηχανικοί αύξησαν τα μετατρόχια εμπρός και πίσω, επέλεξαν νέο σετ αμορτισέρ-ελατηρίων και απογείωσαν την εικόνα του μοντέλου στην έκδοση GTAm (το γράμμα «m» από τη λέξη maggiorata, που σημαίνει μεγεθυσμένη), με μεγαλύτερα αεροδυναμικά στοιχεία στο εμπρός και πίσω μέρος, προσθέτοντας roll-bar στον θάλαμο επιβατών αλλά αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα ώστε να προσδώσουν μια γνήσια αγωνιστική εικόνα. Κάτω από το καπό, ο αλουμινένιος V6 Bi-Turbo κινητήρας των 2,9 λίτρων αποδίδει πλέον 540 ίππους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω