«Oπως με το «Καλημέρα, νύχτα» δεν σκηνοθέτησα μια καθαρή αναπαράσταση ενός πολιτικού γεγονότος όπως η δολοφονία του Αλντο Μόρο, έτσι και στον «Προδότη» δεν είχα καμία πρόθεση να γυρίσω μια ταινία για την ίδια την Κόζα Νόστρα» είχε δηλώσει στο «Βήμα» ο Μάρκο Μπελόκιο μιλώντας πέρυσι στις Κάννες για την τελευταία μέχρι σήμερα ολοκληρωμένη ταινία του, τον «Προδότη», η οποία προβάλλεται αυτό το διάστημα και στους ελληνικούς κινηματογράφους. Το φιλμ, που φέρει μία από τις πιο βαριές υπογραφές του ιταλικού κινηματογράφου, είναι περισσότερο η ιστορία του Τομάζο Μπουσκέτα (εξαιρετικός ο Πιερφραντσέσκο Φαβίνο), ο οποίος γεννήθηκε στο Παλέρμο το 1928 (το μικρότερο παιδί μιας φτωχής οικογένειας με 17 τέκνα), παντρεύτηκε νωρίς, έγινε ο ίδιος πατέρας στα 16 του και μπήκε στην παρανομία το 1945 αποδεικνύοντας σύντομα τις ικανότητές του. Το 1963, κυνηγημένος από την ιταλική Δικαιοσύνη, κατέφυγε μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ και έπειτα στη Βραζιλία, κερδίζοντας το παρατσούκλι «το αφεντικό δύο κόσμων».

Χρόνια αργότερα και υπό συγκεκριμένες συνθήκες, ο Μπουσκέτα επέλεξε να προδώσει τον αιώνιο όρκο που είχε δώσει στην Κόζα Νόστρα και να καταθέσει ονόματα κακοποιών στον δικαστή Τζοβάνι Φαλκόνε. Κατά κάποιον μάλιστα τρόπο, με αυτή την κίνηση άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για όλους τους εμπλεκομένους στην Κόζα Νόστρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω