Η επιστροφή της Μαρίνας Κρίλοβιτς στην Εθνική Λυρική Σκηνή με τη νέα όπερα του Αγγελου Τριανταφύλλου «Μέσα χώρα» ξυπνά νοσταλγία και συγκίνηση σε όλους εμάς που μάθαμε να ακούμε όπερα παρακολουθώντας και τις δικές της παραστάσεις: Η ελληνικής καταγωγής (από την πλευρά της μητέρας της) υψίφωνος με την πλούσια λυρικοδραματική φωνή και την έντονα θεατρική παρουσία υπήρξε για πολλά χρόνια, παράλληλα με τη μεγάλη διεθνή καριέρα της, η κορυφαία δραματική σοπράνο του ιστορικού «Ολύμπια», ερμηνεύοντας απαιτητικούς ρόλους του ιταλικού κυρίως ρεπερτορίου, όπως την «Τόσκα», τη «Μαντάμα Μπατερφλάι», το «Κορίτσι της Δύσης», τη «Μανόν Λεσκώ», τη λαίδη Μάκβεθ στον «Μάκβεθ», τη Σαντούτσα στην «Καβαλερία Ρουστικάνα», την Ελεονώρα στη «Δύναμη του πεπρωμένου», την «Αντριάνα Λεκουβρέρ» και τη «Φεντόρα».«Ηταν δημιουργικά και όμορφα χρόνια»,θυμάται,«όμως εγώ είμαι άνθρωπος που κοιτάζει μπροστά. Γι’ αυτό δέχθηκα την πρόταση του Γιώργου Κουμεντάκη, ενός ανθρώπου που εκτιμώ ιδιαίτερα, να ερμηνεύσω έναν νέο ρόλο σε μια νέα όπερα».Η «Μέσα χώρα», έργο σπονδυλωτό που μιλάει για τη μοναξιά, την αρρώστια, το γήρας, τις εύθραυστες οικογενειακές σχέσεις και τη φθαρτότητα του ανθρώπου, κάνει πρεμιέρα στις 8 Ιουλίου, σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου.«Εχω μεγάλη χαρά»,λέει η κυρία Κρίλοβιτς,«μη νομίζετε όμως πως δεν έχω και άγχος. Θα προσπαθήσω, όπως πάντα, να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Πρόκειται για έργο με μουσικό αλλά και θεατρικό ενδιαφέρον, γεγονός που με εξιτάρει. Γιατί, όπως λέω και στους μαθητές μου, η όπερα είναι θέατρο, είναι παράσταση, είναι μια διήγηση που πρέπει να γίνεται κατανοητή από τον κάθε θεατή. Και αυτό εξαρτάται από το πώς θα σταθώ, πώς θα τα πω, πώς θα εκφράσω την αλήθεια μου και πώς θα τη μεταφέρω στο κοινό. Πώς θα δείξω στους θεατές τη χαρά μου και τη λύπη μου, και θα τους παρασύρω στον κόσμο που γεννιέται πάνω στη σκηνή».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.